Loui (K) Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Geplaatst: 29 juni 2012 (aangepast) Ik heb geen idee wat dit kan zijn en waar het aan ligt.Het is ook niet altijd! maar bij bepaalde programma's op deze zenders waaronder Doc Whisperer. 29 juni 2012 aangepast door Loui (K)
jerpsx Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Misschien kun je eens proberen een video te maken met telefoon/camera zodat het probleem hier duidelijk is.
Loui (K) Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Geplaatst: 29 juni 2012 Als het weer gebeurd maak ik een korte avi en zet deze hier neer. dus even geduld a.u.b.
EBOR Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Dit lijkt meer op een kabel probleem. Zou alles eens goed nalopen. Heb zoiets ook wel eens gehad, zat de kabel niet goed in rf conector. Ook geen dect telefoon in de buurt van de kabel (of een andere stoor zender) DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Satdorus Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 maar alleen NGC en soms de Discovery zenders hebben hier last van soms haperd het geluid ook dan hoor je een soort echo.even van zender wisselen en weer terug dan is het geluid weer oke.maar na verloop van tijd begint het weer.Alle andere zenders hebben hier geen last van. Maar NGC-HD is het ergste van allemaal. Nou je het ook hebt over echo geluid op NGC HD gaat er een lampje branden bij mij. Dat heb ik ook ervaren. Ik heb zelf geen reden kunnen vinden en heb het gehouden op een probleem van de uitzending. ik kan me niet meer herinneren bij welk programma het precies was, wel dat het NGC HD betrof. Wat dit betreft ben je in ieder geval niet meer de enige
Loui (K) Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Geplaatst: 29 juni 2012 Nou je het ook hebt over echo geluid op NGC HD gaat er een lampje branden bij mij. Dat heb ik ook ervaren. Ik heb zelf geen reden kunnen vinden en heb het gehouden op een probleem van de uitzending. ik kan me niet meer herinneren bij welk programma het precies was, wel dat het NGC HD betrof. Wat dit betreft ben je in ieder geval niet meer de enige Zie je wel ik begon al te twijfelen hierover dat het misschien aan de tv zou liggen maar dat is haast onmogelijk omdat de RTL4 RTL7 of Ned1 ik noem er maar een paar dit niet doen en een prachtig beeld geven.
mzzz Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Hallo Heb dit fenomeen ook bij mijn moeder's HD onvanger gezien/gehoord (CD Philips HD ontvanger +triplesat) ook tijdens de dog whisperer. gr Jan
Loui (K) Geplaatst: 4 juli 2012 Auteur Geplaatst: 4 juli 2012 Dan ligt het aan de uitzending niet aan mijn ontvanger.
Eduard07 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Dat is pas echt schokkend. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Henksat Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 maar alleen NGC en soms de Discovery zenders hebben hier last van soms haperd het geluid ook dan hoor je een soort echo.even van zender wisselen en weer terug dan is het geluid weer oke.maar na verloop van tijd begint het weer. Op NGC HD heb ik ook weleens van die geluidproblemen gehoord, net of er een echo en/of 2e geluidsspoor achter zit. Duurt meestal niet lang. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Loui (K) Geplaatst: 5 juli 2012 Auteur Geplaatst: 5 juli 2012 Ja klopt,ik dacht dat er iets met mijn box was maar gelukkig niet dus.Ik heb nu nog de laatste versie van OpenPli 2.1 erop staan en die draait supper vind ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen