Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb net de M7sat801 ontvangen en geinstalleerd. Hier heb ik een HDD recorder op aangesloten die zonder problemen programma`s opneemt van Een, vtm, VT4. Maar van Vitaya of Acht kan ik niets opnemen, tenzij een grijs beeld, alhoewel die wel normaal te bekijken is via de decoder. Hebben ze bij TVV misschien een opnamebevieliging ingesteld?

Is er iemand die wel vitaya kan opnemen met deze decoder? Bedankt!

Geplaatst:

zou het niet gewoon komen omdat deze MPEG4-codering hebben en één, vtm en vt4 (nog) niet ?

misschien kan je HDD recorder dit niet aan..???

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Geplaatst:

Ah, dat zou een verklaring kunnen zijn want mijn HDD recorder is al 10 jaar oud. Ik ben een leek daarin en ik dacht dat MPEG4-codering hetzelfde was als HD, dus aangezien ik op Een HD kon opnemen en op VTM niet HD kon opnemen dacht ik dat het niet aan het signaal kon liggen. Dat zou ik dan eens moeten testen door een Harde schijf aan te sluiten op de decoder en te zien of ik dan wel alles kan opnemen. Bedankt voor de tip!

Geplaatst:

euh - de HD zenders van TVV worden toch ook als mpeg-4 uitgezonden ? In tegenstelling met BBC HD die zijn HD in mpeg-2 uitzend. Hoe heb je die HDD recorder trouwens aangesloten aan je decoder - via HDMI ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst: