Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben de pincode van mijn dreambox 600 pvr kwijt.

Hoe kan ik deze te weten komen, of hoe kan ik deze wissen of ........

Kan nu mijn instellingen niet wijzigen

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

• Beheerder
Geplaatst:

Nieuwe image er op. Pincode gereset.

Met alle respect. Dit soort vragen gaan 99 van de 100 keer over het achterhalen van het wachtwoord omdat er een illegale share op staat die men niet kwijt wil.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik denk dat hij het kinderslot bedoeld hiermee kun je ook je instelling menu mee beveiligen,

voor de sneaky handenbindertjes die anders hier het kinderslot weer uitzetten.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Nieuwe image er op. Pincode gereset.

Met alle respect. Dit soort vragen gaan 99 van de 100 keer over het achterhalen van het wachtwoord omdat er een illegale share op staat die men niet kwijt wil.

Ik ken dat! daarom nooit een pincode ingeven hihihi ;)

Geplaatst:

Laat blitzteam eerst maar eens vertellen welke het nou is, of het kinderslot of het password.

En het password is ook wel te wissen zonder te flashen,

maar dit terzijde (ook daarvoor geldt dat je dan wel in het menu moet kunnen komen..). ;)

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

• Beheerder
Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad. Zoals ik het nu lees zie ik dat hij waarschijnlijk de parental lock bedoeld.

Dan zou je die moeten kunnen resetten door via samba of FTP de box in te gaan en je /etc/enigma2/settings file te bewerken en daarna via telnet een killall -9 enigma2 in te geven of de stekker uit je box te trekken en daarna weer op te starten.

Sorry, lezen is een vak ;)

DM600PVR = enigma1. Geen idee hoe het daar werkt.

Mvg,

Michel

aangepast door Michel
edit

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...