Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

Absoluut niet nee.

Persoonlijk schat ik de kans heel hoog in dat HBO er binnenkort bij komt.

 

Vanmiddag zag ik 3 voor mij nieuwe testkanalen op de 11739 TP.

test1,test2 en test3.

Dat is dacht ik de TP die wordt omgezet naar 8PSK.

Die zaten er vorige week volgens mij nog niet.

 

maar voor deze zenders zal dan wel extra betaalt moeten worden, en ik verwacht geen korting terwijl je wel 1 of 2 inlevert.

 

en Disney is geen vervanging, ja als het echt Donald Duck zou zijn die we konden zien, dan ok, maar Donald zullen we er echt niet op zien.

 

Disney is absoluut geen vervanging

HBO is absoluut geen vervanging

Link naar reactie
Delen op andere sites


CanalDigitaal maakte onlangs bekend dat het vanaf 15 augustus gaat stoppen met de doorgifte van de tv-zenders 13Th Street en Syfy Universal. Direct waren er geluiden te horen dat beide zenders in Nederland zouden gaan stoppen.

 

Uit navraag door Totaal TV bij tv-aanbieders in Nederland bleek dat hiervan geen sprake is. Veel aanbieders hebben nog lopende distributieovereenkomsten voor beide zenders die door Universal Channels Benelux in Nederland worden vertegenwoordigd. Naast 13Th Street en Syfy Universal zet Universal Channels Benelux ook de tv-kanalen Style en E! Entertainment in de Nederlandse tv-markt. Alle zenders zijn eigendom van het Amerikaanse moederbedrijf Comcast.

 

LANGERE OVEREENKOMSTEN

Bij Ziggo zijn 13Th Street en Syfy Universal in ieder geval nog minimaal één jaar te bekijken. Dit wordt door woordvoerder Gradus Vos aan Totaal TV bevestigd. Ook bij UPC blijven beide zenders in het zenderaanbod aanwezig. Al wordt over Syfy Universal wel gepraat. UPC geeft gedurende lopende gesprekken geen inhoudelijke mededelingen hierover. Andere aanbieders willen niets inhoudelijks over distributieovereenkomsten prijsgeven. Wel is het zo dat KPN onlangs het tv-kanaal Style weer in het zenderaanbod van Interactieve TV opnam. Ook plaatste KPN 13Th Street bij Digitenne vanuit het bonuspakket in het standaardpakket. Hierdoor lijkt de kans klein dat 13Th Street op korte termijn bij KPN gaat verdwijnen.

 

 

Bron: Totaal tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut niet nee.

Persoonlijk schat ik de kans heel hoog in dat HBO er binnenkort bij komt.

 

Vanmiddag zag ik 3 voor mij nieuwe testkanalen op de 11739 TP.

test1,test2 en test3.

Dat is dacht ik de TP die wordt omgezet naar 8PSK.

Die zaten er vorige week volgens mij nog niet.

 

heb die er vorige week ook in zien staan,was dan bezig aan de schotel en had de 23.5 nog eens herscand en kwam deze 3 dan al tegen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals vele anderen, wij dus wel.

Heel onbegrijpelijke beslissing, zeker omdat beide zenders nog via andere BE en NL aanbieders te bekijken zijn.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogelijk, maar is hier niet aan de orde, want dan zou Syfy overal stoppen. De situatie nu is dat Syfy NERGENS stopt, tenzij bij CD/TVV. En deBeek/Littlesat, wat voor u oude meuk en B materiaal is, is voor mij dagelijks amusement.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogelijk, maar is hier niet aan de orde, want dan zou Syfy overal stoppen. De situatie nu is dat Syfy NERGENS stopt, tenzij bij CD/TVV

 

Wel eens bij stilgestaan dat het mogelijk is dat de Beneluxversie van deze 2 zenders gewoon kan gaan stoppen met Satelliet uitzendingen.?

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

en toch maar blijven doorduwen. Overigens zie ik via TVV enkel NL-reklame, er is dus geen benelux versie. er is een NL versie en een VL versie, en geen van beiden stopt ermee.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel degelijk een Benelux-versie van beide zenders. En er is in feite geen eigen Nederlandse en Vlaamse versie.

 

Dat je Nederlandse reclames in Nederland ziet en Belgische reclames in Vlaanderen komt door de door 13Th Street en Syfy Universal gebruikte local insertion technologie. In de standaard Benelux-versie worden tijdens onderbrekingen promo's/reclames voor het eigen doelgebied uitgezonden. Hierdoor kan het bijvoorbeeld ook dat een promo in Vlaanderen door een Belgische stemacteur wordt ingesproken en in Nederland met een Nederlandse.

 

Local insertion wordt steeds vaker gebruikt, niet alleen bij landenversies. In Nederland wordt het bijvoorbeeld ook op aanbieder niveau gebruikt. Hierdoor wordt het mogelijk dat bij UPC een reclame voor digitale televisie bij dat bedrijf te zien is. En bij Ziggo een reclame voor digitale televisie bij Ziggo.

 

Dat er via de satelliet alleen de Nederlandse local insertion versie te zien is komt door de gebruikte channelsharing techniek. Hierdoor kan men local insertion niet toepassen en moet men kiezen tussen de Nederlandse of Vlaamse local insertion versie. Maar hierdoor is er nog niet sprake van twee losse versies met afwijkende programmering voor beide landen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toch maar blijven doorduwen. Overigens zie ik via TVV enkel NL-reklame, er is dus geen benelux versie. er is een NL versie en een VL versie, en geen van beiden stopt ermee.

 

Ga ik nog even door met doordouwen,,

 

15 augustus stoppen deze zenders bij TVV en CD, jammer voor jouw en alle anderen, dikke pech maar het is nu een keer zo en er veranderd

niets aan, daar kan je nog zo lang over doorzeuren maar op 15 augustus is het zum ende, afgelopen, finito.

 

Geniet er nog maar een week van...

 

En ja de uitleg van satwatcher klopt..

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees eerder dat de prijs te hoog is voor de M7 groep om deze 2 zenders nog door te geven,omdat de klanten ook wegvallen van de paketten dat ze in zaten die zenders,

hoor veel mensen zeggen dat ze TVV opzeggen enzo in m'n omgeving.

zoveel extra zenders bieden ze niet meer aan die niet op kabel zitten buiten een TV Oranje en Nostalgienet dat enkel voor de fans zijn van die zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel degelijk een Benelux-versie van beide zenders. En er is in feite geen eigen Nederlandse en Vlaamse versie.

 

Dat je Nederlandse reclames in Nederland ziet en Belgische reclames in Vlaanderen komt door de door 13Th Street en Syfy Universal gebruikte local insertion technologie. In de standaard Benelux-versie worden tijdens onderbrekingen promo's/reclames voor het eigen doelgebied uitgezonden. Hierdoor kan het bijvoorbeeld ook dat een promo in Vlaanderen door een Belgische stemacteur wordt ingesproken en in Nederland met een Nederlandse.

 

Local insertion wordt steeds vaker gebruikt, niet alleen bij landenversies. In Nederland wordt het bijvoorbeeld ook op aanbieder niveau gebruikt. Hierdoor wordt het mogelijk dat bij UPC een reclame voor digitale televisie bij dat bedrijf te zien is. En bij Ziggo een reclame voor digitale televisie bij Ziggo.

 

Dat er via de satelliet alleen de Nederlandse local insertion versie te zien is komt door de gebruikte channelsharing techniek. Hierdoor kan men local insertion niet toepassen en moet men kiezen tussen de Nederlandse of Vlaamse local insertion versie. Maar hierdoor is er nog niet sprake van twee losse versies met afwijkende programmering voor beide landen.

ik dacht toch dat er op sat de versie van belgie was (13th street) zonder de serie van de simpsons die niet in belgie mocht uitgezonden worden wegens uitzendrechten die enkel voor nederland aangekocht waren.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...