Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

 

Ben wel benieuwd trouwens hoeveel klachten CD nu krijgt.

 

ik hoop veel want het vervangen van 13th door Disney slaat als een tang op een varken. Alsof er nog niet genoeg kinderkanalen bij CDS zitten. Komen die blagen tegenwoordig nog wel buiten ? Binnenkort kan je de schotelkinderen herkennen aan hun bleke gezichtjes. Net even een programma overzicht bekeken. 's Avonds na 22.00 uur worden er nog voor doelgroep van 6 tot 14 jaar programma's uitgezonden. Nu in de vakantietijd is daar nog iets voor te zeggen maar voor de rest van het jaar is dat toch belachelijk.? Zet daar dan de avond programmering van Nostalgienet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een kinderkanaal er bij is niet erg. Wat erger is dat het allemaal dezelfde soort zenders zijn.

Bij de ARD en ZDF is dat ooit de reden geweest voor de oprichting van een eigen kinderkanaal, KIKA, geheten.

Een zender met andere programmering.

www.kika.de

 

Zal je op een zender van de huidige kinderkanalen bestemd voor Nederland tegen komen dat zij "Nils Holgersson" uitzenden?

http://www.kika.de/scripts/fernsehen/spielfilme/detailseite.cfm?spielfilmtyp=4

 

Jammer dat er in Nederland geen beweging is die het grote Amerikaanse aanbod stopzet en andere dingen laten zien. Uit cultuur van Nederland en van andere Europese landen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Disney Channel is inderdaad brol in het kwadraat, al moet je wel open staan voor die groep klanten (hoe klein dan wel ?) die het goed vinden.

Het nasynchroniseren van dergelijke programma's moet toch immens veel kosten voor een zender van dit geringe formaat.

De stijl van de programma's is zo te zien eenheidsworst.

Rare dialogen, weinig verhaal, geveinsd overacting, etc. Ik denk dan : geef mij 'de kat' of 'nonkel bob' of 'kapitein zeppos' maar.

Waarschijnlijk heeft de jeugd van vandaag daar geen boodschap meer aan. Voor mij is het onbekijkbaar voor langer dan een paar minuten.

 

13th street vervangen door Disney zou zijn als VTM KZOOM vervangen door eenn kanaal over vissen en jagen.

 

Ik vraag me af hoe het ineens komt en kan dat Syfy in het zenderpakket blijft, al zou het tijdelijk zijn.

Dat het gros van de klanten niet te vaak meer zal dulden dat er in het zenderaanbod wordt gesnoeid lijkt me logisch. In het verleden is dat al vaak

genoeg gedaan om het nog leuk te vinden. De concurrentie doet beter..

Een doorsnee klant in Vlaanderen is hardleers. Electrabel is jaren de grootste energieleverancier geweest en is dat intussen waarschijnlijk nog altijd.

De Vlaamse markt is behoudsgezind, maar eens er een kentering komt is die moeilijk te stoppen.

Hoe ver zit TV Vlaanderen al op deze tijdslijn ?

Is het nog 25 voor 12 ? Of 5 voor 12 ? Of 5 na 12 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De programatie van disney channel op satelliet is de nederlandse versie,

die verschilt met de versie voor belgie van telenet.

en begin niet weer van zet er na 22 uur een andere zender op want deelzenders zijn er al genoeg,

is iets dat klanten ook beginnen te haten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft Tv-Vlaanderen, ik denk dat Elio Du Rupo en de zijne daar zijn komen post vatten met zijn besparingsplan.

13th street, vervangen door een waardeloos kinderprogramma Disney Channel, alsof er nog niet genoeg kinderkanalen of kinderprograms zijn.

Men is daar goed bezig, en waar ga dit eindigen?

Voor mij is de zaak al uitgemaakt, satelliet wordt stilaan duurder voor het geen we nog in de plaats krijgen, welke zender gaat er nu volgen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Jammer dat er in Nederland geen beweging is die het grote Amerikaanse aanbod stopzet en andere dingen laten zien. Uit cultuur van Nederland en van andere Europese landen.

 

Als ik zo op teletekst kijk is er blijkbaar elke morgen een "pippie langkous" en een "film van ome willem" te zien, dus dat is in ieder geval al een meevaller tussen al die andere meuk.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet : altijd oppassen met de acties : vaak is de opstartkost voor je abonnement gratis, maar niet de aansluiting van de kabel zelf (buiten aan je huis).

Op dit moment enkel kwijtschelding van opstartkost als je al een TN-klant bent. En dat ben ik niet.

 

Hoe ik aan die kost van 37 euro kom : 15.20 euro kabelabonnement (gebruik ik nergens anders voor), 8 euro digitale tv, 14 euro pluspakket.

En voila.. we zijn er.

Kabelabonnement is per regio verschillend van prijs. In mijn gemeente kost het 15.20 euro per maand.

8 euro per maand voor digitale tv. Pluspakket kost 13.99 euro per maand.

 

37 euro per maand heb ik er niet voor over...

Ook al is het pakket van TN ietsje mooier dan dat van TVV voor 21 euro per maand, 16 euro extra is het me zeker niet waard.

 

Internet van TN wil ik niet. Ik heb Belgacom en wil mijn emailadres behouden.. En op dit moment betaalt mijn werkgever het abonnement.

Vaste lijn hou ik van BGC want dat blijft voor mij nog altijd technisch een beter produkt dan de vaste telefonie van TN.

Niks te shaken hier dus.. Ook geen appels en peren.

 

Rekenoefening voor Basis-shake : 31.95 shake + 15,2 euro kabelabonnement + 14 euro pluspakket = 51,15 euro - internet inclusief.

Het leven wordt hiermee voor mij niet goedkoper.

ik betaal hier 51€,voor telefoon,internet en ip tv.ik vind dit een mooi aanbod,en je kan extra optioe kanalen maandelijks opzeggen,iets wat je bij tn en ik denk ook bij TVV niet kan doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik betaal hier 51€,voor telefoon,internet en ip tv.ik vind dit een mooi aanbod,en je kan extra optioe kanalen maandelijks opzeggen,iets wat je bij tn en ik denk ook bij TVV niet kan doen.

 

vanaf Oktober 2012 kan je bij telenet ook maandelijks uw abbo's opzeggen,

met uitzondering van prime dat je minimum 6 maand moet hebben eer opzeggen.

maar bij die shake's vergeet men altijd de kabelaansluiting die je ook elke maand moet betalen,

is tussen de 12 en de 15€ naargelang de gemeente.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hollands bestaat wel maar ik spreek het in ieder geval niet. Word dan hier met de nek aangekeken. En een Hollander wordt hier in deze streek als scheldwoord gebruikt.

 

Ben wel benieuwd trouwens hoeveel klachten CD nu krijgt.

 

Ben meer benieuwd hoeveel CDS gebruikers gaan downgraden naar goedkoper pakket. (dat recht wordt je aangeboden door cds)

In mijn geval had ik bv duurder pakket gekozen ivm syfy. Nu ben ik gedowngrade naar FamilyHD. (Scheelt me dik €30,- p/m, omdat ik film1 ook opgezecht heb)

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik betaal hier 51€,voor telefoon,internet en ip tv.ik vind dit een mooi aanbod,en je kan extra optioe kanalen maandelijks opzeggen,iets wat je bij tn en ik denk ook bij TVV niet kan doen.

Kabelproviders doen aan koppelverkoop. Raar is dat justitie/politiek dit goedkeurt, ivm lulsmoes kabelboer.

Analoge radio & tv moet betaald worden voor bv alleen internet dienst. kabelboer zecht dat analoge signaal mee moet, maar dat is lariekoek, in Duitsland laat kabelprovider zien dat alleen digitaal signaal prima verzonden kan worden zonder analoog.

Geeft maar weer aan dat we klasse justitie hebben in NL.

 

Enige positieve van kabelprovider is: ze kunnen radio/tv zenders bieden die je met schotel niet kan ontvangen ivm kromming aarde/line of sight.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Enige positieve van kabelprovider is: ze kunnen radio/tv zenders bieden die je met schotel niet kan ontvangen ivm kromming aarde/line of sight.

 

Het is erg warm op dit moment, een ander excuus weet ik anders niet te bedenken voor deze misser.

 

Terug on topic, het verdwijnen van 2 zenders bij CD!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor SyFy kan ik nogmaals adviseren de zenders: ZDF Neo, de Duitse Tele 5 of de Oostenrijkse variant er van ook Tele 5 geheten, alle drie op de 19,2

Dan nog CBS Action die ook veel sf uitzendt op de 28,2.

Alles FTA.

 

Veel Star Trek-series; maar bij CBS ook nog wel andere series. Een mens hoeft dus echt niet zonder te zitten.

 

engage

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog steeds beeld op syfy gelukkig

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in ieder geval tot eind September..

Is het zo dat Canal Digitaal deze zender nog niet uit hebben gezet, omdat ze nog geen vervangende zender hebben? Als dat zo is, dan heb ik misschien nog mazzel, omdat ik Syfy had vanwege het oude Themapakket. Ik heb niet het Entertainmentpakket. Als ze dus deze frequentie opruimen en over een paar maanden pas een vervanger introduceren, dan zal er een grote kans zijn dat ik het dan die nieuwe zender niet kan ontvangen. Als de zender dus een-op-een word vervangen, dan blijft die misschien toch in de lucht voor me :).

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...