Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

...of hoe een clubje domoren zijn klanten in de illegaliteit duwt (weeral).

 

Denk je niet dat ze bij Canaldigitaal niet het liefst zoveel mogelijk kanalen zouden willen doorgeven en iedereen het naar de zin zouden willen maken ?

Het is toch allemaal een centenkwestie, contracten die met de contentproviders aflopen en drukmiddelen teneinde lagere prijzen voor doorgifte te krijgen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk je niet dat ze bij Canaldigitaal niet het liefst zoveel mogelijk kanalen zouden willen doorgeven en iedereen het naar de zin zouden willen maken ?

nee, ik denk het niet, wat hebben we de laatste tijd allemaal over ons heen gekregen :

- voortdurend hiccups in het beeld

- EMM stormen

- SID beperking

- niet werkende of verkeerde EPG

- settopbox abbo dat elk jaar 10 euro duurder wordt

- kaarten die willekeurig gedesaktiveerd worden omdat de eigenaar "zou" sharen

- beperkingen op de 2e kaart

- een heel pakket "halve" deelzenders, waarvan er dan nog 's avonds op zwart gaan voor TV Vlaanderen

- verdwijnende zenders, die dan toch niet verdwijnen, hetzij tijdelijk

- nu wordt het tennis ook weer opgeofferd voor het voetbal

- onduidelijkheden, onjuistheden of gewoon misleidende informatie in hun berichtgeving en op hun website pagina's

- en je moet maar het geluk hebben dat je eens naar hun klantendienst moet bellen omdat je administratieve gegevens niet kloppen

ik lees hier continu één grote klaagzang over CD, TVV en alles wat daarmee te maken heeft. Nee dus, moesten ze wat klantbewuster zijn dan zouden ze proberen hun klanten tevreden te stellen, nu schoppen ze ons voortdurend tegen de schenen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik denk het niet, wat hebben we de laatste tijd allemaal over ons heen gekregen :

- voortdurend hiccups in het beeld

- EMM stormen

- SID beperking

- niet werkende of verkeerde EPG

- settopbox abbo dat elk jaar 10 euro duurder wordt

- kaarten die willekeurig gedesaktiveerd worden omdat de eigenaar "zou" sharen

- beperkingen op de 2e kaart

- een heel pakket "halve" deelzenders, waarvan er dan nog 's avonds op zwart gaan voor TV Vlaanderen

- verdwijnende zenders, die dan toch niet verdwijnen, hetzij tijdelijk

- nu wordt het tennis ook weer opgeofferd voor het voetbal

- onduidelijkheden, onjuistheden of gewoon misleidende informatie in hun berichtgeving en op hun website pagina's

- en je moet maar het geluk hebben dat je eens naar hun klantendienst moet bellen omdat je administratieve gegevens niet kloppen

ik lees hier continu één grote klaagzang over CD, TVV en alles wat daarmee te maken heeft. Nee dus, moesten ze wat klantbewuster zijn dan zouden ze proberen hun klanten tevreden te stellen, nu schoppen ze ons voortdurend tegen de schenen.

 

Je leest hier een klein clubje dat klaagt over de problemen. Niet representatief voor de gehele groep CD kijkers. Ik heb totaal geen problemen en ik ken zat mensen wie dat ook niet hebben. Tuurlijk de SID beperking is vervelend, maar mogen zij ook hun product beschermen?

 

Zoals M_Z al aangeeft, als het aan CD ligt zouden ze je alles wat je wilt aanbieden zolang het maar winstgevend blijft. Ze kunnen het iedereen wel naar de zin proberen te maken, maar als de centjes niet meer binnenkomen dan is dit maar van hele korte duur.

  • Like 1

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar begint het schoentje te wringen: doordat meerdere mensen hun abonnement opzeggen omdat het zenderaanbod schraler wordt, komen er minder centjes binnen en kan men enkele zenders zoals o.a. SyFy niet houden.

En doordat het zenderaanbod alweer schraler wordt, hebben opnieuw mensen hun abonnement opgezegd zodat er weeral minder centjes binnenkomen bij M7 zodat (jaja, de beruchte cirkel) er opnieuw gevaar dreigt dat men geen zenderuitbreiding of zelfs het behoud van bestaande zenders kan waarborgen.

De kip of het ei oftewel de zenders of de consument oftewel SyFy/13th Street of de abonnees...

 

Meestal doen bedrijven momenteel overnames omdat (denken ze) dit momenteel de enige manier is om hun klantenbestand uit te breiden maar investeringen in eigen land vallen meer en meer uit de boot.

aangepast door Saterke

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn naar mijn mening veel te weinig georganiseerde consumenten > de TV abonnement Kijkers < en die hebben veel te weinig bescherming van de Overheden en EU-instanties.

Van Drs Neelie Smit-Kroes kreeg ik destijds al nul op het rekest inzake een naar voren gebrachte klacht over de bussines modellen die eigenlijk een private contractvorming behelsen. (betreffende Canal DIGITAAL en de M7 limitaties 4sid's) Daar kan men niets aan doen!

Ja omdat men er niets aan wilt doen.

 

Rest enkel nog je eigen privaat recht; Opzeggen as soon as possible.

 

Dat is wat ons rest om gehoord te worden.

De problemen die thuis ontstaan moet men natuurlijk op de koop toenemen...

-vrouw boos

-kind(eren) boos

-FTA kijken in andere talen

-reclame junkies die afkick verschijnselen krijgen

etc.

Dicke Titten

Rammstein

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij CanalDigitaal is een maand opzergtermijn. Dit houd ook in, dat als je de downgrade aangevraagd hebt(tot 31 Augustus mogelijk !) ivm verdwijnen syfy/13street dat het na aanvraag een maand duurt voor de wijziging actief is.

 

Ik heb net met CDS gebeld, omdat "mijn canaldigitaal" nog oude info geeft. Maar dat komt dus omdat de maand opzegtermijn nog niet verlopen is.

 

Na die maand opzegtermijn is de wijziging daadwerkelijk van kracht. Dan zal smartcard andere zenders supporten en mijn canaldigitaal andere zenderpaketten aangeven, en krijg je de bevestigings email. (datgeen waarvoor je kiest naar te downgraden).

 

Concreet: Nadat je telefonisch hebt aangegeven te downgraden of opzeggen, een maand geduld hebben.

 

Ach ik vind CanalDigitaal prima. het kan altijd erger, zie bv de regiomonopolist: Coax kabelboer. Enige wat mij nog irriteerd is dat glasvezel aanleggen maar op zich laat wachten(postcode 1078), en ik dus voor fatsoenlijke upload wel bij een coax kabelboer/regiomonopolist een service moet afnemen, omdat er geen alternatief is met soortgelijke danwel hogere snelheid.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan krijg je zo'n nieuwsbrief waar men in het eerste artikel reclame maakt voor dat Disney kinder gezeik kanaal, alsof er een enorme verbetering in het boeket is aangebracht.....

 

Wees dan eerlijk en geef gewoon aan dat het een vervanging is van, en belangrijker nog, leg goed de reden uit maar steek niet je kop in het zand!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het zo zat van al dat gedonder bij CD dat ik na jaren mijn abbo heb opgezegd en in mijn Azbox een DVB-C tuner heb gestopt. Kan nu genieten van de engelse en interessante zenders via satelliet en via de kabel van 13th/SyFy en alle andere reguliere zenders. Werkt prima!.Had na veel problemen bijna afscheid genomen van de Azbox maar hij werkt met verbijstering veeeel beter met DVB-C en Ziggo. Had ik niet verwacht! Veel betere zap tijden en beeld. Maar zee zijn goed bezig het laatste jaar bij CD. Krijg het gevoel dat alleen de prijs een speerpunt is en de kwaliteit/diversiteit op de 2e plaats staat. Ik betaal nu ook meer dan bij CD en vind dat geen probleem!

aangepast door Dide

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een maand na aanvraag downgrade van TopHD + Film1 naar familyHD.

Maar goed dat ik gebeld had, want administratief klopte er niks van.

Mijn abbo was stopgezet na abboperiode (rond juni 2013), ipv downgrade naar familyHD.

Fijn is wel, dat CanalDigitaal helpdesk op achtergrond overleg heeft gepleegd, en mij alsnog de downgrade naar FamilyHD activeerde.

Nu ben ik -als alles correct verloopt- binnen 24 uur gedowngrade naar FamilyHD.

 

Ik raad ieder zeker aan om een maand na aanvraag downgrade te controleren of je downgrade wel correct is doorgevoerd.

Dit kan je heel simpel doen door in te loggen op "mijn canaldigitaal", en dan te klikken op "zenderpakket uitbereiden". Dan zie je n.l. overzicht van je huidige zenders, en zie je meteen of je downgrade actief is, of niet.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...