Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wij krijgen ook steeds vaker verzoeken tot uitschrijving van het forum wegens overstap naar kabel of IPTV.

 

Er is heel duidelijk steeds minder belangstelling voor satelliet-tv.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als abonnee va, tv-vl vind ik het stupied van nog een aparte transponder op te starten met focus, wtv en de rest. Er is er al één met atv, tvl, tv oost. dus voeg gewoon die andere regionale eraan toe. Nu is er een lus van 3 zenders die je op een half uurtje bekeken hebt. Voeg gewoon de andere toe bij dit pakket dan gebruik je maar 1 kanaal !! Voor sommigen is het niet interessant van nieuws te krijgen uit een andere regio maar dan zijn dat vitters (sorry). Vlaanderen is al niet groot en mij interesseert het hele gebied

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is het einde oefening bij canal digitaal heb itv besteld bij telfort meer zenders (nl) en behoud syfy voor €2, meer schotel, blijf wel lekker staan voor de vele engelse en muziekzenders

aangepast door spijk

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vond ik syfy en 13th street waardeloos, maar ik ken zat mensen die er wel regelmatig naar kijken.

Ze mogen deze kanalen van mij door 2 extra ComedyCentral kanalen of disneychannel worden vervangen...

...maar dat is mijn persoonlijke smaak. :)

 

Ergens vind ik het wel een logische stap en zeker ook een verstandige stap als blijkt dat de zenders te veel geld gaan kosten.

Door te snijden in de inkoop van kanalen, hoeft het aboneegeld niet omhoog en prijst canal digitaal zichzelf niet de martkt uit.

 

Ik heb al vaker geschreven over het feit dat de strijd tegen de piraterij niet met technische middelen gewonnen kan worden, maar simpelweg door het abbo goedkoper te maken.

Als dit de eerste stap is wat canal digitaal doet tegen de piraterij, dan neem ik mijn petje af en stijgt mijn respect weer positief voor de mensen die daar het beleid voeren!!

 

De bedrijven die zenders en programma's verkopen, moeten maar eens goed achter hun oren gaan krabben en bedenken dat de tijd van hoge bedragen nu simpelweg over zijn.

De consument zijn de hoge bedragen voor slappe tv zenders en programma's toch echt wel meer dan zat.

 

...ik wel!

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij krijgen ook steeds vaker verzoeken tot uitschrijving van het forum wegens overstap naar kabel of IPTV.

 

Er is heel duidelijk steeds minder belangstelling voor satelliet-tv.

 

Mvg,

 

Michel

ja,wegens omstandigheden,kijk ik enkel in het weekend naar satelliet,en waar ik woon via ip en dvb-c.maar vind het interesant nog lid te zijn,zo blijf je nog op de hoogte wat er veranderd op satelliet. :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

die comedy centrals en disneychannel is naar mijn smaak ook totaal niks.

er zitten al kinderzenders genoeg dus disney stelt totaal niks voor volwassen mensen.

Als ze die 2 zenders eruithalen zullen er echt veel afhaken denk ik.

Ieder land met een deftig beleid bij de satoperators heeft in zijn aanbod die zenders in zijn gamma.

Ze komen ver achter bij canaal digitaal

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

vandaag is me telfort iptv aangesloten werkt lekker beeldkwaliteit is een stuk beter van de sd zenders, hd is wat minder. maar valt niet tegen. meer zenders voor ongeveer dezelfde prijs. maar het blijft wel stil nu of syfy blijf ja of nee. en volgend jaar zien we wel verder :grin:

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Belgie zouden ze (M7) massa's klanten kunnen bijkrijgen als ze ook de nederllandse zenders zouden aanbieden.Europa laat het toe.Zijn bekrompen en niet commericiele geesten daar.Heb de sat hier gewoon om de FTA kanalen en de RTL via educatieve weg.Wil graag betalen voor een mooi pakket en hoor dat ook van andere gebruikers hier in Belgie.Helaas zijn we hier aangewezen op een CS abo.Alhoewel dat illegaal is en stopt zodra die servers down gaan.Maar men wordt verplicht alternatieve wegen te bewandelen.Het verlies mag je rekenen op 15 euro per abo in Nederland en Belgie.En dit bij 100.000 abo's in Belgie en 200.000 in NL = 300.000 * 15 euro.Reken zelf maar uit wat ze verliezen per maand.Dit terwijl het fabeltje van auteursrechten zoals zij het zeggen binnen Europa niet bestaat.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet las ik op een Nederlandse website dat de vroegere eigenaar NBC Universal van SyFy ook History Channel te koop zet.

Dus grote kans dat er voor CD & TVV opnieuw onderhandelingen moeten gebeuren om History Channel (HD) te blijven uitzenden is groot.

Hopelijk verdwijnt dit kanaal ook niet uit hun aanbod!

Voor meer info, google eens op "NBC Universal stapt uit History Channel"...

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft en NBC zijn ook elkaar gegaan was pas te lezen op de Duitse teletekst van Das Erste.

Wie het heeft opgezegd weet ik niet of niet meer. Maar de zender MSNBC bestaat dus niet meer onder deze naam dan. Ooit was het ZDF (de Duitse zender dus) ook betrokken bij deze zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn ogen allemaal zenderrs waar je niets mee opschiet. Ik heb ze ook allemaal wel een poosje gehad, via een Zweedse of Duitse provider... maar dat soort dingen kunnen me niet echt bekoren. Ze houden mijn aandacht niet vast... er is niet echt iets interessants op te zien. Zelfs Sci Fi channel, waar ik aanvankelijk van dacht dat het dé zender zou zijn, viel vreselijk tegen.

Geef mij maar de "normale" zenders, zoals Das Erste, ZDF, ORF, SVT, SRG en ga zo maar door. Doe daar dan ook nog de commercielen van de verschillende landen bij, en dan ben ik blij. Keuze in overvloed heb je dan.

Maar ik begrijp best dat er mensen zijn die dit soort "special interest" zenders leuk vinden, en dan is het jammer als ze verdwijnen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een gedeelte van de SF kan iedereen nu ook kosteloos terecht bij CBS Action op de 28,2 graden satellieten. Ik zie daar de Star Trek-series bijvoorbeeld nu voor bij komen.

Startrek op zijn Duits? Dan kan je altijd terecht bij de ZDF Neo en Tele 5 (de Duitse Tele 5 wel te verstaan) op de klassieke 19,2 graden positie.

 

 

engage...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders 13th Street en SyFy zijn vanaf 15 augustus niet meer beschikbaar via satelliet. Op 27 juni kondigden we een mogelijk vertrek van de zenders al aan op onze website en u antwoordde massaal op een online voting voor een opvolger in Basic en Basic+. Uw keuze viel daarbij op Disney Channel. Het kanaalnummer en de lanceringsdatum van Disney Channel vindt u binnenkort op onze website.

Indien u niet akkoord gaat met deze beslissing, kan u uw abonnement tot en met 31 augustus 2012 kosteloos opzeggen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...