Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

Telenet : altijd oppassen met de acties : vaak is de opstartkost voor je abonnement gratis, maar niet de aansluiting van de kabel zelf (buiten aan je huis).

Op dit moment enkel kwijtschelding van opstartkost als je al een TN-klant bent. En dat ben ik niet.

 

Hoe ik aan die kost van 37 euro kom : 15.20 euro kabelabonnement (gebruik ik nergens anders voor), 8 euro digitale tv, 14 euro pluspakket.

En voila.. we zijn er.

Kabelabonnement is per regio verschillend van prijs. In mijn gemeente kost het 15.20 euro per maand.

8 euro per maand voor digitale tv. Pluspakket kost 13.99 euro per maand.

 

37 euro per maand heb ik er niet voor over...

Ook al is het pakket van TN ietsje mooier dan dat van TVV voor 21 euro per maand, 16 euro extra is het me zeker niet waard.

 

Internet van TN wil ik niet. Ik heb Belgacom en wil mijn emailadres behouden.. En op dit moment betaalt mijn werkgever het abonnement.

Vaste lijn hou ik van BGC want dat blijft voor mij nog altijd technisch een beter produkt dan de vaste telefonie van TN.

Niks te shaken hier dus.. Ook geen appels en peren.

 

Rekenoefening voor Basis-shake : 31.95 shake + 15,2 euro kabelabonnement + 14 euro pluspakket = 51,15 euro - internet inclusief.

Het leven wordt hiermee voor mij niet goedkoper.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites


oke als je enkel tv neemt is het inderdaad duurder dat klopt.

En dat je werkgever dat alles betaald van Belgacom dat is mooi meegenomen,maar dat stond niet vermeld.

Maar als je zenders wil met je er voor betalen,niks voor niks.

Fta air kijken is lekker gratis dan moet je zo kijken.

Bij mij waren de aansluitkosten trouwens gratis buiten aan het huis (kost anders 30€ ),omdat ik inderdaad al internet en telefonie had

De meeste mensen willen alle zenders voor een prikje maar als ze eens op cafe gaan zijn ze ook al gauw 40€ of 50€ kwijt voor een avondje stappen voor een paar uurtjes.

Als je iets wil moet je er voor betalen tegenwoordig

Ik heb een totaalpakket en heb nog nooit problemen gehad.

Maar ik begrijp je standpunt maar al te goed.

Groeten

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde net nog even stemmen, blijkt bij Canal Digitaal de stemronde heeft gesloten en de eerder genoemde link werkt niet meer.

Gelukkig heb ik gisteren nog wel kunnen stemmen.

Als bij CD ook Disney uit de bus komt met de meeste stemmen, dan denk ik dat M7 de medewerkers van de vroegere belspelletjes in dienst heeft genomen om de stemronde te organiseren.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga in elk geval mijn abonnement downgraden naar basic light, ik ga niet de volle pot blijven betalen voor hun kinderzenders die ze bij 2 potten choco krijgen

Wie niet horen wil, die moet het maar voelen.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het persoonlijk niet echt netjes dat we niet geinformeert zijn via mailing/brief of website. Op de site van canaldigitaal kan ik helemaal niks over terug vinden. Zijn ze dit niet verplicht?

 

Het heeft gewoon op de CD site gestaan zelf met een stemlijst welke zenders je ervoor in de plaats zou willen hebben. Daarom gewoon wat vaker kijken op de site..

 

CanalDigitaal:

Helaas zou het kunnen zijn dat de zenders “SyFy" en "13TH Street” gaan verdwijnen uit het CanalDigitaal-zenderpakket. Deze zenders zijn nu onderdeel van het Familie-, Entertainment- en Top-pakket.

In verband met een mogelijke vervanging van deze zenders willen we u graag betrekken in de keuze voor nieuwe zenders. Wij vragen u om via de poll een keuze te maken voor de zenders die u graag in de plaats ziet komen van Syfy en 13TH Street. Een greep uit de mogelijke zenders; Discovery World, Disney Channel, EPSN Classic, RTL Lounge, Crime & Investigation of een van de 10-tal andere zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaker kijken,waarom zou je op hun site moeten kijken als er iets veranderd.

Je kan zo voor alles naar sites surfen.

Zij moeten de klanten informeren als er veranderinge zijn in hun aanbod.

Een bende samengeraapte amateurs zijn het

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft gewoon op de CD site gestaan zelf met een stemlijst welke zenders je ervoor in de plaats zou willen hebben. Daarom gewoon wat vaker kijken op de site..

 

 

A allereerst: het staat uiterst verstopt op hun website en

B er staat helemaal niet dat het zeker is dat het gaat gebeuren, het kan gaan gebeuren dat de zenders verdwijnen.

C dit soort wetenschappelijke polletjes zonder een notaris hebben geen enkele waarde

D denk je dat alle klanten van Canaal echt op steeds op hun website kijken of sat4all? Kijk jij elke keer als jij de naar de AH, C1000, Super de Boer, Jumbo, Plus gaat of zij toevallig hun algemene voorwaarden hebben veranderd?

 

Canaal/M7 is gewoon arrogant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal gelijk hoor,, want ieder bedrijf stuurt je een brief als er iets is...

 

De ING stuurt iedereen een brief over fake sites. Not..

De RDW stuurt iedereen een brief over nieuwe verkeers regels en borden. Niet dus..

 

Verder stop ik maar anders slijt mijn toetsenboard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef helemaal voor veranderingen niet op hun website te kijken.

Als zij belangrijke veranderingen doorvoeren dienen ze mij te waarschuwen via brief of e-mail.

Daar moet ik niet zelf achteraan hoeven gaan of pas te ontdekken als het beeld op zwart gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, de klanten die geabonneerd zijn op die bepaalde pakketten zouden geinformeerd moeten worden, per brief of per mail. Maar zomaar iets op je website neerzetten en er dan vanuit gaan dat iedereen het weet is niet netjes. Maar dat is toch een reden om gewoon op te zeggen, lijkt mij, dus doen! zou ik zeggen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...