Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

Het stond inderdaad op een zeer vervelende manier verstopt namelijk voorop hun Nieuws stuk op de Homepage..

Als jij mij kan aanwijzen dat per 15 augustus deze zenders uit het pakket gaan, vind ik het knap. Deze datum weet ik ook alleen maar omdat dit op de TVV site vermeld wordt. Ik heb die poll wel gevonden dankzij hier, maar als bij mijn internet provider iets veranderd wordt ik netjes op de hoogte gehouden. Verder is nu het bericht waar je naar aanhaalt verdwenen van hun website.

 

Of ik kan opzeggen of niet, daar gaat het niet om, ik vind het gewoon achterbaks, op de manier hoe ze het doen. Maarja, nu Syfy gaat verdwijnen ga ik maart downgraden naar basis of family.

Link naar reactie
Delen op andere sites


aub dat staat er op de site

 

De zenders 13th Street en SyFy zijn vanaf 15 augustus niet meer beschikbaar via satelliet. Op 27 juni kondigden we een mogelijk vertrek van de zenders al aan op onze website en u antwoordde massaal op een online voting voor een opvolger in Basic en Basic+. Uw keuze viel daarbij op Disney Channel. Het kanaalnummer en de lanceringsdatum van Disney Channel vindt u binnenkort op onze website

aangepast door thierry

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

aub dat staat er op de site

 

De zenders 13th Street en SyFy zijn vanaf 15 augustus niet meer beschikbaar via satelliet. Op 27 juni kondigden we een mogelijk vertrek van de zenders al aan op onze website en u antwoordde massaal op een online voting voor een opvolger in Basic en Basic+. Uw keuze viel daarbij op Disney Channel. Het kanaalnummer en de lanceringsdatum van Disney Channel vindt u binnenkort op onze website

Dit komt van de TVV site. Ik heb het over Canaldigitaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

en geen melding dat je gratis mag opzeggen als gevolg van deze wijzigingen in het zenderpakket .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er dus ook pas vanaf vandaag, en dat is dus 30 juli 2012.

Dat klopt want ik had op Facebook geklaagd dat er nog niets bekend is, en dat CD maar eens rap aan het werk moest om een uitspraak op de site te doen en zijn klanten in te gaan lichten. Daar heeft men op gereageerd en daarna snel mijn opmerking verwijderd. In hun reactie naar mij staat dat ze deze week ook nog een mail en brief gingen versturen aan de betreffende klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat was na jaren het einde van CD hier in huis! Zojuist even gebeld en een opzegformulier ontvangen per email en op de bus gedaan! Het blijft maar aan de gang met de zender wisselingen! Maar ook de problemen rondom de max 4 streams met de cardsharing geneuzel ben ik zat! Bij betalen voor een extra smartcard en dan ook nog minder zenders...belachelijk!! Ben er klaar mee definitief! Wij volgen veel series bij 13th street en SyFy dus net een abbo genomen op de kabel. Zal voorlopig de schotel nog wel laten staan voor de hobby en Engelse zenders. Zucht.... Jammer maar ja... Ga me maar even verdiepen in een DVB-C uitbreiding.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

13th Street en SyFy zijn de enige kanalen wat voor ons nog boeiend is,de rest van de kanalen,huilen met de pet.Dat HBO de vervanger wordt van SyFy kan ik enigzins mee leven,maar een extra Disney kanaal slaat helemaal nergens op.

Big Bisat,8 lnb's,80 cm dish 30W,DM 7020,DM 500HD,VU+ DUO,VU+Solo,LG-Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net CanalDigitaal gebeld en kreeg te horen dat HBO de vervanger voor Syfy wordt. Deze is vele malen beter dan Syfy. Dit is vanmorgen pas bekend is geworden. Staat ook in de brief die gaat komen.

Volgens Canaldigitaal op een ander forum is dit verhaal onzin en is er alleen nieuws over disney. Hoe gek kan je zijn, om je klanten over de telefoon voor te liegen? aangepast door HDFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft aangekondigd dat Disney Channel vanaf 15 augustus als vervanging voor de themakanalen 13Th Street en Syfy Universal via de Astra3-satelliet gaat doorgeven. Al eerder kondigde TV Vlaanderen dit in een nieuwsbrief aan abonnees aan.

 

Het bericht werd door CanalDigitaal via haar internetsite bekend gemaakt. Opvallend in dit nieuwsbericht is dat CanalDigitaal nog een voorzichtige slag om de arm over het verdwijnen van 13Th Street en Syfy Universal houdt. De tv-aanbieder kondigt wel het vertrek van beide zenders aan maar voegt daar direct het woord vooralsnog aan toe. Dit kan duiden dat er nog steeds met Universal Channels Benelux over een blijvende doorgifte van één of zelfs beide zenders wordt gesproken. In de berichtgeving van TV Vlaanderen aan haar klanten wordt het woord vooralsnog niet gebruikt.

 

KOMST DISNEY CHANNEL ZEKER

De komst van Disney Channel op 15 augustus bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen is wel zeker. Het kinderkanaal zendt programma’s voor kinderen tussen de 2 en 14 jaar uit. Op Disney Channel is 24 uur per dag de Disney Magie in tekenfilms en films terug te vinden. Disney Channel gaat bij CanalDigitaal deel van het familiepakket uitmaken. Bij TV Vlaanderen is Disney Channel met het Basic en Basic+ abonnement te bekijken.

 

 

Bron: Totaaltv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...