Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten


HBO zal nooit een vervanger van syfy gaan worden, aangezien hbo een pay kanaal is net als film1/sport1/el.

en ik vrees dat deze voor vlaanderen er ook zal zijn als ze deze toevoegen,

dus vlaanderen weer een zender minder :(

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je nu ook het zelfde antwoord hier plaatsen ipv een ander af te kraken.

Vraag me af wie ik afkraak?

 

dit staat ondertussen op een ander forum

 

Dit is de (concept) tekst zoals die vandaag verstuurd is per brief aan klanten met een Entertainment abonnement.

 

Onderwerp: wijziging zenderaanbod

 

Datum:

 

Geachte <meneer><mevrouw><meneer, mevrouw> <naam>,

 

Graag stellen we u op de hoogte van enkele wijzigingen binnen het zenderaanbod, die half augustus gepland staan om plaats te vinden.

 

Op 15 augustus 2012 stopt vooralsnog de doorgifte van de zenders SyFy en 13th street via de satelliet.

Deze zenders zullen vanaf die datum niet langer deel uit maken van uw zenderpakket.

 

In ons streven om een zo compleet mogelijk zenderpakket te bieden, voegen we gelukkig ook regelmatig nieuwe zenders toe. Zo zijn we verheugd u te kunnen melden dat u binnenkort kunt genieten van de nieuwe zender Disney Channel.

 

Disney Channel is dé familiezender met de beste Disney-series en films. Leuk voor kinderen in de leeftijd van 2 tot 14 jaar en hun familie. Het kanaal biedt 24 uur per dag Disney magie, de leukste series en (teken)films. Er is dus altijd wat leuks te zien.

 

Hebt u een HD-ontvanger die de CanalDigitaal zenderlijsten ondersteunt, dan wordt Disney Channel straks automatisch ingeladen. Nog geen HD-ontvanger en dubbele kop op uw schotel? Neem dan contact op met een van onze medewerkers voor een persoonlijke aanbieding. We zijn ma t/m za bereikbaar via het telefoonnummer 0900-9323 (€ 0,15 p/min), van 09:00 tot 21:00 uur

Bron: http://www.satelliet...4&postcount=209

 

In ditzelfde topic heeft iemand een bericht geplaatst die hetzelfde te horen heeft gekregen. http://www.satelliet...7&postcount=211

 

 

Kleine aanvulling: Mocht ik iemand tegen het zere been geschopt hebben, Dit was niet mijn bedoeling.

aangepast door HDFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft aangekondigd dat Disney Channel vanaf 15 augustus als vervanging voor de themakanalen 13Th Street en Syfy Universal via de Astra3-satelliet gaat doorgeven. Al eerder kondigde TV Vlaanderen dit in een nieuwsbrief aan abonnees aan.

 

Het bericht werd door CanalDigitaal via haar internetsite bekend gemaakt. Opvallend in dit nieuwsbericht is dat CanalDigitaal nog een voorzichtige slag om de arm over het verdwijnen van 13Th Street en Syfy Universal houdt. De tv-aanbieder kondigt wel het vertrek van beide zenders aan maar voegt daar direct het woord vooralsnog aan toe. Dit kan duiden dat er nog steeds met Universal Channels Benelux over een blijvende doorgifte van één of zelfs beide zenders wordt gesproken. In de berichtgeving van TV Vlaanderen aan haar klanten wordt het woord vooralsnog niet gebruikt.

 

KOMST DISNEY CHANNEL ZEKER

De komst van Disney Channel op 15 augustus bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen is wel zeker. Het kinderkanaal zendt programma’s voor kinderen tussen de 2 en 14 jaar uit. Op Disney Channel is 24 uur per dag de Disney Magie in tekenfilms en films terug te vinden. Disney Channel gaat bij CanalDigitaal deel van het familiepakket uitmaken. Bij TV Vlaanderen is Disney Channel met het Basic en Basic+ abonnement te bekijken.

 

 

Bron: Totaaltv

 

Zojuist mail van CD ontvangen; vooralsnog is definitief. Scify and 13th street gaan eruit. Jammer, kinderzenders zijn er al genoeg zou je denken. Ga dan maar the Pirate Bay aanslingeren denk ik ter vervanging.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist mail van CD ontvangen; vooralsnog is definitief. Scify and 13th street gaan eruit. Jammer, kinderzenders zijn er al genoeg zou je denken. Ga dan maar the Pirate Bay aanslingeren denk ik ter vervanging.

 

Ik heb net ook de e-mail mogen ontvangen, het bericht op TotaalTV is inmiddels ook aangepast zag ik.

 

Waar ik benieuwd naar ben is welke zender in de plaats komt voor Syfy, aangezien dit een kanaal is uit het entertainment pakket. Disney Channel is straks te zien met het familiepakket en is dus de vervanger voor 13th Street. Persoonlijk had ik liever iets anders gezien dan de Disney Channel, misschien een RTL Lounge / RTL Crime kanaal of 24 Kitchen HD?

 

Ook zou ik weleens willen weten of Film1 Action HD en Film1 Series ook een keer bij Canal Digitaal komen. Want als je kijkt naar de andere providers dan lopen ze met veel kanalen best wel ver achter. Las ooit iets over dat ze te weinig ruimte op de transponders hadden, maar ze hebben wel plek voor bijvoorbeeld AFTV (of in die richting). Terwijl daar volgens mij helemaal niemand naar kijkt ;)

aangepast door J3F
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ook de e-mail mogen ontvangen, het bericht op TotaalTV is inmiddels ook aangepast zag ik.

 

Waar ik benieuwd naar ben is welke zender in de plaats komt voor Syfy, aangezien dit een kanaal is uit het entertainment pakket. Disney Channel is straks te zien met het familiepakket en is dus de vervanger voor 13th Street. Persoonlijk had ik liever iets anders gezien dan de Disney Channel, misschien een RTL Lounge / RTL Crime kanaal of 24 Kitchen HD?

 

ze hebben gekozen voor een zender die zowel voor CD als TVV kon aangeboden ter vervanging van de 2 zenders,

probleem is nu wel dat ze de 2de zender die ze moeten toevoegen ook voor TVV beschikbaar moet zijn zodat we niet 1 zender hebben ter vervanging van de 2 weggenomen zenders.

maar welke zal dat dan weer zijn hé die voor beide beschikbaar is,MGM of iets in die stijl.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ding snap ik niet. Ik heb ook de mail van Canal Digitaal gehad, alleen word er geen woord gesproken over de SyFy channel.

Ik quote: "Op 27 juni kondigden we al een mogelijk vertrek aan van de zender 13th street. Inmiddels is dit definitief. Op 15 augustus 2012 stopt vooralsnog de doorgifte, en zal deze zender geen deel meer uitmaken van uw zenderpakket."

 

Dus Syfy wel? Want alleen explicitiet de 13th street zender word vernoemd in mijn mailtje?

aangepast door CronoS

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

HBO!

 

vrees dat deze enkel voor nederland kan wegens uitzendrechten,

belgie heeft TNT HD de rechten,maar deze zender zit exclussief bij telenet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou goed toch: Disney Channel past goed bij het gedrag van CD (2 t /m 14 jaar) en haar toekomstige doelgroep.... de jeugd heeft de toekomst :)

aangepast door FritsV

Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...