Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten


Je kan gewoon downgraden.

ik had TopHD & Film1HD.

Aangegeven dat ik TopHd had gekozen mede ivm syfy.

Nu ben ik netjes(kosteloos) gedowngrade naar FamilyHD (en als actie erbij 1e twee maanden gratis).

Van €44,90 naar €19,95 per maand. ;-)

Ik vond film1 toch al irritant met maar 1 hd filmkanaal, en continu een logo er in.

 

Toch wel netjes dat cds dan niet moeilijk doet.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Word steeds interessanter elders tv af te nemen.

Ik heb gelezen dat over aantal maanden nieuwe satelliet gelanceerd wordt voor oa Sky UK.

Deze heeft de bundel nog meer gericht op Great Britian only. Dus zal voor ons het signaal verder teruglopen(zeker bij dikke bewolking), of een veel grotere dish nemen voor 28.2E.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Disney is een kinderkanaal tot 14 jaar en voor wie geen kinderen geeft is dit geen alternatief.

Het zijn verdorie allemaal kinderkanalen.

Wat hebben we niet allemaal Jim Jam,cartoon,boomerang ket op 12 , nickelodeon,disney,VTM kazoom jawatte is Tv kinderland aan het worden.

Voor ze een zender wegnemen moeten ze een waardige vervanger vinden.

Heb ook al gedowngrade van abbo en de medewerker van Tv vlaanderen gaf me ook groot gelijk daarin maar kon er ook niks aan doen natuurlijk.

De top heeft gewoon geen verstand van klassezenders in hun paketten

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is gewoon te hopen dat een eventuele 2de vervanger wel wat interessanter is. Ik hou voorlopig Basic+ vanwege de 4 erotiekkanalen en de Waalse kanalen.

 

Je bent trouwens in de kinderkanalen KidsCo & Disney XD nog vergeten thierry. Boomerang vind ik persoonlijk niet echt een kinderzender maar meer een nostalgie-zender met al de oudere tekenfilms die zij tonen uit mijn "kindertijd" :whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voodoo : Bij Boomerang is de nostalgie er al een tijdje af. Die tekenfilms van vroeger hadden me ook mee overhaald om het Basic+-pakket te nemen. Mar tegenwoordig is er maar weinig nostalgie meer bij Boomerang of toch alleszins een pak minder.

De Franstalige kanalen : ik zie echt niet in waarom ik die enkel kan hebben in Basic+. Bij de concurrentie zitten ze in het basispakket.

 

Beek : Als je de kanalen die binnenkort verdwijnen alleen maar vervangt door Disney is dat best een reden om eerst wat te zeuren en daarna het abonnement op te zeggen of te downgraden. Je krijgt minder voor meer geld dan vroeger want het abonnement is onlangs licht in prijs verhoogd in Vlaanderen. Waarom zou je dat beleefd en zonder opmerkingen moeten slikken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen we De Beek ! Heb jij ook iets te doen.

Zeuren omdat wij zeuren :-)

Gekke jongens , die Hollanders !

 

Enkelen van ons die niet enkel zeuren hebben die kanalen nu al, of alleszins binnenkort, trouwens wel degelijk terug. Bij een andere provider waarschijnlijk.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk ik nu via Sky UK is nog in HD ook en via telenet via een paketje van 12€;

Daar heb ik ineens een 37 tal zenders erbij,waaronder MGM en tnt sat.

Heb het er voor over op cafe gaan kost ook geld

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...