MR_B Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Sinds een paar weken komen de kaartupdates niet meer binnen op Triax Headens TSM2005CI. hierin zitten Aston modules met lampje en versie 2.23 was[ 2.18 ] . De datum van kaart staat wel goed vooruit. Pas als de kaarten in een M7sat gezet worden en geheractiveerd worden dan loopt het spul weer een tijdje. Mediaguard modules werken ook niet met laatste updateSP2 Wie kent de oplossing ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
sat87 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Probeer de Aston eens te updaten naar 2.26 versie misschien helpt dat. Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Codx Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Misschien is het verstandiger dat je CD belt.. Ik neem aan dat je een speciale headend kaart hebt (zakelijk abo) en dus mag je ook support verwachten van hun kant. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
MR_B Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Geplaatst: 29 juni 2012 Misschien is het verstandiger dat je CD belt.. Ik neem aan dat je een speciale headend kaart hebt (zakelijk abo) en dus mag je ook support verwachten van hun kant. Hahaha, hebben nog nooit van headends gehoord. Nee meneer dat is niet gecertificeerd...... Ja Aston 2.26 is nu aan beurt. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
CDZakelijk Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Update van de module helpt niet. dit heb ik al geprobeerd. Ik heb een Triax TDH 700 head-end Ook de astro headends hebben dit probleem. Indien de klant een zakelijk abonnement heeft kun je ook rechtstreeks bellen met 035-6555678 Het probleem zit hem in de kaart. Sommige kaarten moet je maandelijks even in een M7 ontvanger stoppen en een minimaal uur laten zitten. Hierna kun je ze weer terug stoppen en werkt het weer een langere tijd. Als je een nieuwe kaart krijgt toegestuurd is het probleem verholpen dus de conclusie is dat het wel degelijk in de kaart zit. Ik vind het overigens wel waardeloos dat Hirschman triax overneemt en niets doet aan de software update van de zijden van TRIAX. Toen ***geen-reclame*** nog importeur was werd dit probleem vrij snel opgelost.
MR_B Geplaatst: 6 juli 2012 Auteur Geplaatst: 6 juli 2012 Volgens ***geen-reclame*** hadden ze nog nooit headends van Triax verkocht, dus ik moest ff lachen want de set kwam van hun af via TRIAV. Ook nog nooit van deze klacht gehoord. Op dit moment zit er Aston 2.26 in, dus we wachten nog ff af, anders wordt het kaartwissel. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
CDZakelijk Geplaatst: 7 juli 2012 Geplaatst: 7 juli 2012 Dan weet ik niet wie u gesproken heeft. ***geen-reclame*** is enkele jaren geleden importeur geweest van Triax. En JA voor 100% zeker werden hier ook head-ends verkocht. Overigens niets dan lof voor de tijd dat deze triax head-ends door ***geen-reclame*** werden verkocht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen