Ga naar inhoud


HbbTV afspelen, HOE met PLI ?


MR_B

Aanbevolen berichten


Ik begreep dat hbb van enigma closed source is. Dus of iemand moet er zelf 1 maken of versie van oe2 moet opensource worden. Correct me if I'm wrong.

 

Dat klopt,helaas komt dit niet in OpenPli of net wat je zegt het moet opensource worden maar daar geloof ik voorlopig niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt,helaas komt dit niet in OpenPli of net wat je zegt het moet opensource worden maar daar geloof ik voorlopig niet in.

Dankje, of zoals ik zeg iemand moet het wiel nogmaals uitvinden. Dit geld trouwens ook voor web plugin die in oe2 zit. Begreep vanwege het terug winnen van gebruikers van orginele dreamboxjes. Het is dus goed mogelijk dat iemand van de andere e2 gebaseerde stb's hierop gaat consenteren. Naja laten we het hopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb OpenPli 2.1, en heb toevallig op radiozender SWR3 op Astra 1 gezapt.

Daar krijg ik dia's bij, zoals ik ook gewend ben bij de Hbbtv in Spark op de Amiko Alien.

 

Wie kan me vertellen hoe dit zit?

Zijn er meer radiozenders met dia's zoals SWR3? :confused:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is niks te zien behalve de radio achtergrond van Pli.

Hij moeten even laden.

Inmiddels heb ik ontdekt dat 1Live ook dia's vertoont tijdens de radiouitzending, o.a. van de artiest die op dat moment wordt gedraaid.

 

Ik heb trouwens de radio-achtergrond wel op uit staan.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, behalve op mijn Amiko bij Hbbtv, maar dan waren het beeldvullende zenderlogo's met hbbtv info.

Ik wist ook niet dat dit kon.

Het valt me wel op dat de Duitse publieke omroep met de financien die ze heeft, alle creatieve mogelijkheden van satelliet en internet benut om er een wel heel levendig geheel van te maken. Zo wordt de Dreambox alleen maar leuker. Ik hoop alleen wel op de komst van Hbbtv in de nabije toekomst in Pli.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels even uitgezocht welke techniek dit betreft en wie hiermee bezig zijn:

 

http://de.wikipedia....dio_Screen_Show

 

 

http://www.rass.tv/wiki/index.php/Hauptseite

 

 

SWR houdt zich er dus mee bezig, maar er zal al meer Duitse satellietzenders die het gebruiken.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...