Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb iets heel geks. Ik kan van buiten mijn netwerk mijn dreambox dmv port forwarden benaderen. Ik krijg in web control gewoon de bouquets en zenders te zien. Helemaal goed dus. Nu komt het rare: als ik binnen mijn thuisnetwerk met de ipad de dreambox wil benaderen, dan lukt dat ook. MAAR...... web control blijft leeg. Zenders en bouquets worden niet zichtbaar.

Dreambox (fixed ip) is bekabeld rechtstreeks aangesloten op modem/router. Dhcp staat uit.

Ipad (fixed ip adres) is draadloos aangesloten op dezelfde modem/router. Beiden binnen de ip range van de gateway. Met de ipad kan ik mbv van een app de dreambox remote controllen. Geen probleem.

Wie helpt mij om web control werkend te krijgen op mijn ipad binnen mijn eigen netwerk?

Geplaatst:

Webcontrol werkt niet op de ipad. Hiervoor zijn er DreamBom apps. Deze geven (op dit moment) alleen SD zenders door.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Zeker weten dat het werkt op de ipad. Als ik met de ipad de dreambox van buiten mijn thuismetwerk benader via 3g, functioneert het prima. Alleen als ik met die zelfde ipad de dreambox benader vanuit mijm eigen netwerk met wifi, dan opent de web control pagina, maar blijft vervolgens hangen bij het ophalen van de zenders en bouquets.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...