gobiuspictus Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Hallo Experts, Is het mogelijk om de ET-9200 te verbinden met een NAS en daar de programma's op te nemen en bestanden die op de NAS staan af te spelen? Zo ja, hoe? Hartelijk dank, Johan
gobiuspictus Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Geplaatst: 30 juni 2012 Het is mogelijk want ik heb het werkend gekregen. En dat voor een leek.....
Behindcorner Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Ik heb de 9000 en hier lukt het in ieder geval mee om te streamen vanaf de NAS, dus met de 9200 denk ik sowieso.. Opnemen weet ik niet, daar ik een interne HD gebruik Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
RonBoy Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Opnemen en weergeven via een nas werkt. Weergeven op een ander apparaat ook. Erg handig en makkelijk. Timeshiften gaat slecht maar daarvoor kan je een USB stick nemen. et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.
TheMystery Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 (aangepast) Timeshiften gaat ook goed als je de hdd's niet in slaapstand laat zetten op je NAS 9 juli 2012 aangepast door TheMystery VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
RonBoy Geplaatst: 9 juli 2012 Geplaatst: 9 juli 2012 Timeshiften werkt eigenlijk helemaal niet bij mij. Kijk ik naar een programma en druk op de timeshiftknop dan stopt het beeld. Wil ik na bv 5 min verder kijken dan loopt het programma door vanaf het punt waar ik gebleven was doch na 5 min schakelde het programma weer over naar de live stand. Ik heb de nas maar de schuld gegeven. Ik begrijp dus dat het wel goed moet kunnen werken. Ik draai openpli. et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.
Laverda Geplaatst: 28 juli 2012 Geplaatst: 28 juli 2012 Hallo Experts, Is het mogelijk om de ET-9200 te verbinden met een NAS en daar de programma's op te nemen en bestanden die op de NAS staan af te spelen? Zo ja, hoe? Hartelijk dank, Johan Doen we hier met 2 boxen tegelijk. Zowel opnemen als afspelen geen probleem. Als je een nas hebt met een 1000MB lan en je PC ook, koop dan een GB switch erbij en je kunt je gedownloade films met 60 to 100MB/sec naar je nas zetten De Nas (een toegewezen map) vervangt je harde schijf van de Dreambox (Enigma2 machine) Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
kurkie Geplaatst: 8 augustus 2012 Geplaatst: 8 augustus 2012 Timeshiften werkt eigenlijk helemaal niet bij mij. Kijk ik naar een programma en druk op de timeshiftknop dan stopt het beeld. Wil ik na bv 5 min verder kijken dan loopt het programma door vanaf het punt waar ik gebleven was doch na 5 min schakelde het programma weer over naar de live stand. Ik heb de nas maar de schuld gegeven. Ik begrijp dus dat het wel goed moet kunnen werken. Ik draai openpli. Ik heb hetzelfde probleem. Helaas ook nog geen oplossing gevonden. Het heeft wel gewerkt, maar vanaf pli 2.1 lijkt het bij mij niet meer te werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen