Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Experts,

Is het mogelijk om de ET-9200 te verbinden met een NAS en daar de programma's op te nemen en bestanden die op de NAS staan af te spelen?

Zo ja, hoe?

Hartelijk dank,

Johan

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de 9000 en hier lukt het in ieder geval mee om te streamen vanaf de NAS, dus met de 9200 denk ik sowieso..

Opnemen weet ik niet, daar ik een interne HD gebruik

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Geplaatst:

Opnemen en weergeven via een nas werkt. Weergeven op een ander apparaat ook. Erg handig en makkelijk. Timeshiften gaat slecht maar daarvoor kan je een USB stick nemen.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Geplaatst:

Timeshiften werkt eigenlijk helemaal niet bij mij. Kijk ik naar een programma en druk op de timeshiftknop dan stopt het beeld. Wil ik na bv 5 min verder kijken dan loopt het programma door vanaf het punt waar ik gebleven was doch na 5 min schakelde het programma weer over naar de live stand. Ik heb de nas maar de schuld gegeven. Ik begrijp dus dat het wel goed moet kunnen werken. Ik draai openpli.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo Experts,

Is het mogelijk om de ET-9200 te verbinden met een NAS en daar de programma's op te nemen en bestanden die op de NAS staan af te spelen?

Zo ja, hoe?

Hartelijk dank,

Johan

Doen we hier met 2 boxen tegelijk.

Zowel opnemen als afspelen geen probleem.

Als je een nas hebt met een 1000MB lan en je PC ook, koop dan een GB switch erbij en je kunt je gedownloade films met 60 to 100MB/sec naar je nas zetten

De Nas (een toegewezen map) vervangt je harde schijf van de Dreambox (Enigma2 machine)

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

• 2 weken later...
Geplaatst:

Timeshiften werkt eigenlijk helemaal niet bij mij. Kijk ik naar een programma en druk op de timeshiftknop dan stopt het beeld. Wil ik na bv 5 min verder kijken dan loopt het programma door vanaf het punt waar ik gebleven was doch na 5 min schakelde het programma weer over naar de live stand. Ik heb de nas maar de schuld gegeven. Ik begrijp dus dat het wel goed moet kunnen werken. Ik draai openpli.

Ik heb hetzelfde probleem. Helaas ook nog geen oplossing gevonden. Het heeft wel gewerkt, maar vanaf pli 2.1 lijkt het bij mij niet meer te werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...