Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

ik heb sinds een tijdje een ET9500, nu heb ik alles aan het draaien, alleen gaat het opnemen geregeld fout. Als ik ik iets dagelijks opneem gaat het de eerste tijd goed, maar na een paar dagen komen er alleen bestanden van rond de 85MB op de schijf te staan. De info (opgenomen tijd) is wel correct. De bestanden zijn niet te lezen. Terwijl de box op dat tijdstip wel degelijk aangeeft dat hij aan het openemen is. Gewoon losse opnames gaan meestal wel goed, maar ook niet altijd.

Een ander probleem is (misschien heeft mijn ander probleempje hier ook wel mee te maken), als ik een opname maak (bijv Ned3) dan kan ik vaak RTL4 niet kijken. Terwijl de box toch meerdere zender moet kunnen opnemen en dat je ook kunt kijken.

De gegevens die ik voor jullie heb zijn de volgende. Mijn schotelconfiguratie is ik heb een duo lnb quad kop. 2 uitgangen zijn apart met een kabel aangesloten op een tuner, de andere 2 zijn vrij. Op de reciever staat openpli en ik gebruik scam. Mijn schotelconfiguratiemenu staat op eenvoudig ab. Tuner B is het zelfde als tuner a.

Doe ik iets fout, moet ik in een script iets aanpassen (zoja welke en wat moet ik aanpassen?).

Ik ben er al een tijd mee aan het stoeien en kom er nu even niet meer uit. Wie helpt?

Alvast bedankt

aangepast door krutchie

Geplaatst:

de andere tuners moeten eveneens een coax aangesloten hebben van de DUO quad LNB.

is dat niet het geval, breekt natuurlijk de opname af indien je zapt en kun je niet tegelijkertijd een andere zender kijken.

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...