Alias_R Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Hoi allemaal, Ik ben opzoek naar een andere decoder. Ik zoek een decoder voor rond de €300,- met harddisk die CD geschikt is. Kan iemand hier bij helpen ik ben niet echt thuis in al die decoders. Vooral om het feit wat je er wel of niet op moet hebben. CD heeft zelf deze M7 DSR8141 HD-ontvanger met recorder. Ik weet dus niet of dit wat is is. Mvg. Raymon
astro iris Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Als u niet echt een freak bent in het vak , dan kunt ge deze overwegen. Echter uit ervaring weet ik , dat men na verloop van tijd eens wil experementeren en dan is men beter af met een ontvanger recorder met meer mogelijkheden.
Alias_R Geplaatst: 4 juli 2012 Auteur Geplaatst: 4 juli 2012 Het gaat er mij om of de HD kwaliteit goed is en de SD kanalen worden geupscaled. Dat laatste kan ik niet terug vinden omdat er nog nergens echte testen te vinden zijn. Een harde schijf is geen must als er maar een usb opzit om eventueel een externe te plaatsen. Iemand tips of info.
cookie monster Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 http://www.sat4all.com/forums/topic/324489-editie-14-ferguson-digital-ariva-102mini C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alias_R Geplaatst: 7 juli 2012 Auteur Geplaatst: 7 juli 2012 http://www.sat4all.c...l-ariva-102mini Kan deze upscalen naar 1080P ? PAL is toch analoog en schotel HD/SD is toch al digitaal bij binnenkomst? Of zit ik er nu naast. Dus mijn HD of SD scaled hij niet op dan. Of is het zo dat het analoog binnenkomt en dat de receiver het decodeert naar digitaal HD/SD. Eigenschappen: - Digitale Satelliet ontvanger voor HDTV (Hoge Definitie) - PAL Upscaling 720p en 1080p - 32 programmeerbare timers - Favoriet lijsten voor TV en RADIO - Snelzoekfunktie binnen de kanaallijst (Fastscan CDS) - Teletekst en bediening beeldschermtekst - Compatible met DiSEqC 1.0, 1.1 Oraz DiSEqC 1.2, USALS - Ondersteund MPEGg-2, MPEG-4, MPEG-4 AVC/H.264 compressie procedure - Compatible Verenigbaarheid met DVB-S en DVB-S2 - Kaartlezer voor Betaal-TV o.a. CanalDigitaal - Webradio - Youtube – Web TV. -Aansluitingen: LNB - IN / HDMI / LAN / USB
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juli 2012 Moderator Geplaatst: 8 juli 2012 Met PAL upscaling 720P en 1080P wordt bedoelt, dat de beeldfrequentie 50 Hz. is, analoog heeft hier niets mee te maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alias_R Geplaatst: 8 juli 2012 Auteur Geplaatst: 8 juli 2012 (aangepast) Ja ik ben totaal niet thuis in de wereld van satelliet tv en ook niet in analoog en digitaal. Het hoeft van mij allemaal niet bijzonder te zijn het moet gewoon goed werken. Ik ben geen freak maar wil wel een goed beeld. Ik heb nu de Phillips 7141 en ik denk dat het met een relatief goedkope receiver beter beeld kan krijgen. Hier mijn opties die eventueel in aanmerking komen. Homecast HS 2100 met een Aston Dual Module Furguson Ariva 102 mini Xsarius I-GO Reebox RE 2200 Iemand een ander idee ? 8 juli 2012 aangepast door Alias_R
Alias_R Geplaatst: 8 juli 2012 Auteur Geplaatst: 8 juli 2012 De Amiko Alien2 en de SAB Unix Triple HD lijken mij ook goed voor het huis tuin een keuken werk. Iemand al bekend mee.
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 Iemand een ander idee ? een VU+ DUO? nieuw en / of tweedehands ook erg betaalbaar en goed. de gewone kijk en opname behoeften worden volledig gedekt. ciao True North Rebekka Bakken
Alias_R Geplaatst: 9 juli 2012 Auteur Geplaatst: 9 juli 2012 Zo, Uiteindelijk voor de SAB Unix Triple HD gekozen. Zal bij de meeste hier niet de 1e keus zijn voor een receiver van rond de €160/€200 euro maar ik vind het het proberen waard. Er zit genoeg op hopelijk stabiel. Nu vroeg ik mij alleen af of ik er andere software op moet zetten om met CD om te kunnen gaan. Iemand een idee. Groet,
Tonskidutch Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 (aangepast) Daarvoor is er een apart subforum "Overige Receivers" met de zeker toch enkele gebruikers van die sab die dat weten (en wellicht niet dagelijks in het "Algemene vragen" subforum kijken.) dus beter daar voor SAB zoeken... ciao 10 juli 2012 aangepast door Tonskidutch True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen