Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fijn dat alles weer werkt!

Maar nog even over het niet starten van je module... Dat fenomeen heb ik met de Diablo module, die ik een paar jaar geleden gebruikte om naar een aantal buitenlandse paketten te kijken... maar op een duits forum las ik dat de diablo inderdaad niet echt samenwerkt met de technisat receivers.

De nederlandse module, met wereldbol, doet het wel altijd... Hij staat hier eigenlijk nooit op nl1, 2 of 3 maar dat maakt niet uit... als je de tv aanzet komt er na een paar seconden een witte infobalk op het scherm "Initialiserar Modul 1" en dat is dan de NL module die geactiveerd wordt... als ik dan naar voorkeuze 64 omschakel (NL1) dan doet hij het inderdaad gelijk...

Wat ik wel toepas, is dat ik eens in de week een "VCR timer" geprogrammerd heb, om NL1 gedurende 1 uur op de videorecorder (die niet aangekoppeld is) op te nemen... de bedoeling is gewoon dat de NL kaart zijn updates krijgt. Doe ik dat niet moet ik regelmatig heractiveren omdat ik te weinig kijk... maar door de timer, werkt het prima.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Hallo Sverige,

Aangezien je precies dezelfde receiver hebt als ik (Technisat HD S2 Plus) zal ik bij een volgend bezoek aan Nederland toch maar het nieuwe CanalDigitaal module (met de wereldbol) kopen. Blijkbaar is dat toch stabieler dan het module dat ik nu heb.

Ik kijk regelmatig naar Nederlandse zenders en problemen met updates heb ik dan ook nog nooit gehad.

Nogmaals dank voor je hulp en voor de geleverde oplossing van het probleem.

• Moderator
Geplaatst:

Kijk dan ook of een Aston module misschien beter werkt.

CanalDigitaal modulen zijn niet voor elke ontvanger de beste keuze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen