osty Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Hi, Ik heb mij juist de Denson DS1010 Road gekocht voor de camper, werkt prima op één probleem na, soms bij het zappen krijg je een foutmelding, gewoon op ok of exit duwen om de fout melding te laten verdwijnen. Nu de verkoper sprak dat er een software update zou komen voor dit probleem, wanneer ?? Graag had ik de website geweten van Denson, ik vindt deze niet?? Bedankt Groeten Osty
Samoht Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Weet iemand waar ik de laatste nieuwe software voor dit snertding kan vinden? Volgens de info in de menu van de ontvanger moet je naar hun site gaan maar daar staat er zelfs niets op over het model DS1010Road. Thanx
Samoht Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Dit toppic mag afgesloten worden Denson 1010 gaat in de vuilbak !!!
Zilverster Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 @osty, Graag had ik de website geweten van Denson, ik vindt deze niet?? Google eens op cxp, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen