haelewyn Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 (aangepast) Vandaag gemerkt dat History HD en History hetzelfde programma uitzenden op hetzelfde moment. Dit was vroeger niet het geval. De programma's lopen gelijk, zoals bij Nat Geo. Heeft iemand hier ergens iets over gelezen ? In de programmering voor de rest van de week kan je zien (website History) dat de programma's nog vaak zullen samen lopen maar dat er ook wel op andere momenten een aparte programmering is. Volgens mij was er niets hierover aangekondigd.. History's struggle (or last breath) for survival ? 3 juli 2012 aangepast door haelewyn
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juli 2012 Moderator Geplaatst: 3 juli 2012 Dat is wel erg kort door de bocht. Nederland 1 en Nederland 1 HD hebben ook dezelfde programmering. Ik denk dat het betekent dat nagenoeg alle programma's van History ondertussen beschikbaar zijn in HD. Ergens in de toekomst kan je ervan uitgaan dat alle SD zenders gaan verdwijnen, sommige programma's zijn al uitsluitend met een MPEG4 ontvanger te zien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
haelewyn Geplaatst: 4 juli 2012 Auteur Geplaatst: 4 juli 2012 Je kan (ongenuanceerd) zeggen dat we hiervoor twee volwaardige kanalen hadden en dat dat binnenkort terugvalt op één enkele. Niet de fout van TVV... het is gewoon een verminderd aanbod van History. WEL genuanceerd zou je kunnen zeggen dat er de laatste tijd vaak herhalingen van herhalingen van herhalingen waren. Een aflevering van één van de zes vaste reality-reeksen werd vandaag om 14 uur getoond op History en om 18.00 uur op History HD. Voor mijn part jammer, want History-, Nat Geo- en Discoverykanalen maken 80% van mijn kijktijd.
Gerard 76 Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 Hier wordt meer gekeken naar History en NGC dan naar de 1e 10 NL kanalen.
Satdorus Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 Hier wordt meer gekeken naar History en NGC dan naar de 1e 10 NL kanalen. Hier precies hetzelfde aangevuld met Discovery HD. Zodra er, zelf samengestelde, zender keuze pakketten komen gaan de commerciële er uit bij mij.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juli 2012 Moderator Geplaatst: 10 juli 2012 Ikzelf kijk ook hoofdzakelijk naar History en NCG en Co, aangevuld met Brava en de BBC. (Top gear!) Maar ja, de rest van de familie kijkt helaas nog iets te veel naar Pulp en Co. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
haelewyn Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Geplaatst: 30 september 2012 (aangepast) Vanaf dit weekend lijken de uitzendingen van History en History HD weer meer ontdubbeld. Misschien hebben ze nu met de korf nieuwe series of jaargangen weer wat meer om te tonen. Voor mijn part wel een goede evolutie. 30 september 2012 aangepast door haelewyn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen