Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier eem Presario CQ61 die niets meer doet. Gisteravond heb ik er nog op gewerkt en hem gewoon afgesloten vanmorgen was hij / zij dood..

De accu van deze laptop is defect dat weet ik maar als ik hem aan de adapter hang brand circa 10 seconden de laadindicator aan de zijkant van de laptop.

Ik krijg hem echter helemaal niet aan. Ik heb al een andere adapter gebruikt waarvan ik zeker weet dat deze goed is maar hetzelfde resultaat.

Ik heb de bios batterij al even los gehad en tevens de geheugen modules.

Heeft iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen??

Groeten,

Karel

Geplaatst:

De batterij er uit de voeding connector er uit, en dan de aan en uit knop een tijdje in gedrukt houden

en weer proberen ,hoor je de ventilator ook draaien

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

De geheugen bankjes er uit halen en even proberen op te Starten, gebeurt er dan

ook helemaal niks, dan blijft de processor nog over, die zou stuk kunnen zijn, heb je helmaal geen uit val

gehad voor die tijd toen hij nog werkte ,of een blauw scherm

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Helaas heb ik alle bovenstaande opties geprobeerd. Met of zonder accu maakt niets uit met of zonder geheugen ook niet. Het laad lampje aan de voeding ingang gaat circa 10 seconden branden en thats it. De ventilator nog het beeldscherm geeft response. Ik heb zelfs de accu uit mijn eigen laptop gebruikt maar ook dit helpt niet. Ik ben bang dat de processor,mainboard of wellicht de powerbutton defect is. Iemand nog een idee?????

Gr. Karel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...