Ga naar inhoud


Uitval satellieten


astro iris

Aanbevolen berichten

Daarstraks een pittige onweersbui gehad boven West Vlaanderen. Het rare was dat allemaal mijn satelieten samen uitvielen :crazy: , nog voordat het begon te regenen. Dit is de eerste keer dat dit bij mij gebeurd. tijdens onweer en stortregen, kwamen de ene na de andere sateliet terug. :)

aangepast door ceesv
Onderwerp verplaatst naar off-topic
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dat nog nooit meegemaakt dat alle satellieten uitvielen en zeker niet gelijktijdig want ja, ze staan toch ruim 5 graden in een andere richting. Als de Astra 3 uitvalt, dan heb ik altijd nog beeld van de Astra 1 gehad.

Hoe groot is je schotel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk van 28 graden oost tot 12 graden west met mijn T-90, maar pas geleden ging er bij mij ook niets meer.

Was precies het moment dat de overgang tussen warm en koud overtrok, met een hele zware bui.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook al voorgehad , en vaak , regen deert niet , ma donkere wolken , liefst onweerswolken opkomend uit het zuiden en ik heb prijs . Voor de eerste druppel valt is beeld wel weer terug

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...