Alias_R Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 (aangepast) Vraagje, Ik weet niet waar ik het zoeken moet ik heb al een paar keer vaslopend beeld gehad. Als ik dan ga zappen krijg ik bij elk kanaal de tekst geen recht tot deze zender. Nu vraag ik mij af waar dat aan ligt. Zit dat bij Canal Digitaal of in de kaart of anders de decoder. De decoder is een Phillips 7141/11. Iemand een idee? Z Zodra ik de kaart eruit haal en weer terug steek is het over. Mvg. Raymon 5 juli 2012 aangepast door Alias_R
john-sathopper Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 heb je hem op auto update staan? lijkt erop dat je de laatste hebt gemist ik had er in het begin ook last van 1 goeie tip.. doe die Philips snel aan de kant en haal voor een paar centen een betere Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Alias_R Geplaatst: 6 juli 2012 Auteur Geplaatst: 6 juli 2012 Ja hij staat bij mij op auto update. Ik heb alleen het idee dat het nog dezelfde firmware is als toen ik hem kreeg (maart). Het valt mij wel op dat het vaak in het begin van de maand is en aan het eind van de maand. Hij gaat ook weg. Ben alleen aan het kijken of ik een andere receiver neem of een ci module.
sef033 Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 (aangepast) Oplossing (korte vermelding): in menu "Ci module" bij de keuze "meldingen" kiezen voor "üit" Hierdoor krijg je geen foutmeldingen en valse meldingen.meer. 10 juli 2012 aangepast door sef033
Seniorsatter Geplaatst: 11 juli 2012 Geplaatst: 11 juli 2012 @sef033 Sinds wanneer heeft de Philips/Paca 7141 een CI-Module nodig ?
sef033 Geplaatst: 11 juli 2012 Geplaatst: 11 juli 2012 Sorry voor het ongemak. In mijn snelheid heb ik niet gezien dat het om een Philips 7141 gaat. En die heeft een inwendige kaartlezers. 1. Wellicht via menu iet in de instellingen te veranderen? 2. Waar is de ondersteuning van Philips/Pace/Canal Digitaal ??? Een ding wil ik meegeven dat de Philips receivers "ondingen" zijn, met ondersteuning van nul komma nul. Diverse receivers zijn door mij in de loop der jaren getest, met als conclusie: allleen maar problemen. Enige jaren geleden heb ik via de een gerechtelijke procedure mijn gelijk gehaald voor ontbinding van de aankoop, vergezeld met een schadevergoeding voor de wanprestatie.
Alias_R Geplaatst: 11 juli 2012 Auteur Geplaatst: 11 juli 2012 Ik ga de phillips weg doen heb nu een SAB Unix Triple HD aangeschaft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen