EDV Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 (aangepast) Ik heb net een nieuwe satbox S12 gekregen. Uit de doos en TV-Vlaanderen kaart erin. Alle zenders van TVV werken prima, maar EEN en canvas werken niet. Ook niet na heractivatie van TVV-kaart. Er komt wel signaal binnen, maar het decodeerproces werkt hier blijkbaar niet. AUB sugggesties. Alvast bedankt. 6 juli 2012 aangepast door EDV
jeevanhoof Geplaatst: 7 juli 2012 Geplaatst: 7 juli 2012 Hoi, Is het een HD en Canvas HD die niet werken of is het de Sd versie die niet werkt? Als het de HD versie is die niet werkt dan moet je eens kijken of JIM tv werkt. Werkt deze ook niet dan heb je geen ontvangst van de Astra sateliet op 23 oost, maar enkel op 19 oost. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
EDV Geplaatst: 7 juli 2012 Auteur Geplaatst: 7 juli 2012 (aangepast) Hoi, Is het een HD en Canvas HD die niet werken of is het de Sd versie die niet werkt? Als het de HD versie is die niet werkt dan moet je eens kijken of JIM tv werkt. Werkt deze ook niet dan heb je geen ontvangst van de Astra sateliet op 23 oost, maar enkel op 19 oost. mvg Ik heb nu astra op19,2 met blind scan gescand en beperkt tot SD kanalen (dus geen HD) Van de tv-vlaanderen set ontvang ik ALLE signalen maar gescrambled zijn Een/canvas/ketop12/Ned1/Ned2/Ned3//NGC/ Discovery/animal planet/ Unscrambled zijn VTM/2BE/VT4/Vitaya/vijftv/vtmKazoom/acht/ Stop ik mijn TVV- kaart in mijn andere ontvanger dan werkt alles prima. Alleen heeft deze ontvanger geen HD. Het gaat nog steeds over een satbox s12(=openbox s12) Graag hulp aub. Dit is erg frusterend. Net een nieuwe update van mijn box-verkoper ontvangen en geupload, zonder succes. 7 juli 2012 aangepast door EDV
De_Perre Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 indien het een Openbox (of Rebox of Octagon... of hoe de Fortisdoos ook mag gaan heten) betreft, zou het kunnen dat er eerst nog mcas geinstalleerd moet worden. Kan je eens nakijken of jouw firmware plugins ondersteunt? Voor de octagon FW, moet je in het cas menu eerst een code intypen om na te gaan of de interne kaartlezers uit staan; en dan in mcas menu de kaartlezers aan zetten. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen