Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb een clarks tech et9000 en wou mijn kanalen streamen naar de ipad vroeger werkte dit maar nu ik met nieuwe pli werk kan ik niet meer streamen naar ipad kan iemand mij verder helpen aub

mvg

Geplaatst:

Mogelijk wat meer info geven, welke versie, welke iPad app gebruik je, enz. Bij mij werkt het nog steeds prima.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Geplaatst:

ik heb ook geen enkel probleem met dream live, werkt als een zonnetje. openpli 2.1 van 19 juni 2012 en ipad op 5.1.1

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Geplaatst:

Ik weet niet of XMBC werkt op een ipad, maar mocht het wel werken is het in mijn ogen de beste manier van streamen naar een ander computer(achtig) apparaat.

Geplaatst:

Even inhakend op het streamen naar een iPad: is dit al mogelijk om een HD zender te streamen? Voorheen kon dat niet, maar misschien is dat nu anders?

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

Even inhakend op het streamen naar een iPad: is dit al mogelijk om een HD zender te streamen? Voorheen kon dat niet, maar misschien is dat nu anders?

nee dat is helaas nog niet mogelijk met dreambox live.

ik hoop wel dat het snel komt.

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...