Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo beste techneuten,ik heb een probleem met de 800hd se ,het probleem is de ontvanger start niet meer op als ik hem uit zet .als ik de stekker er uit haal en de schakelaar achter op in aan uit aan stand heb staan en dan over zet in de aan stand en ik laat de ontvanger een gehele nacht uit (stroom er af) dan wil de ontvanger het s,ochtend,s wel weer doen maar zo dra ie maar uit gaat voor de dag is het probleem er weer het speelt al enige tijd .

leg dit aan de PLI image of is dit iets hardware matig in de ontvanger??PLi is van medio juni 2011

Geplaatst:

ik heb vorige week noch een update gedaan ,zo dra dit gedaan was word er gevraagd naar of je op nieuw wil op starten dit doe ik dan en dan is het probleem er al weer start niet weer door of op ,dan maar weer stekker er uit en wachten tot volgende dag of zo

Geplaatst:

Leg de voeding in de koelkast ,laat hem even afkoelen , en probeer het dan weer,

het lijk wel dat hij te warm word

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Lijkt er i.d.d op dat jou voeding een probleem leverd.Probeer even naar een andere voeding als je die kan krijgen. misschien een tip om even een computervoeding te gebruiken die geeft ook 12v.Wel goed opletten met +& -

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...