Ga naar inhoud


Valt de nieuwe spotbeam van de nieuwe Astra 2F dan toch nog mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten

ok, heb ik bestellt. :) kijken of het helpt.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij komt die bbc redbutton stream sportkanaal prachtige ontvangst signaal 96 en kwaliteit 100. Maar heb geen geluid wat zou dat kunnen zijn heb nog een paar van die zenders op 28 oost zonder geluid vind het toch jammer .gr.....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij komt die bbc redbutton stream sportkanaal prachtige ontvangst signaal 96 en kwaliteit 100. Maar heb geen geluid wat zou dat kunnen zijn heb nog een paar van die zenders op 28 oost zonder geluid vind het toch jammer .gr.....

Heb je wel het juiste geluidskanaal op staan? Er zijn meerdere.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Armanie

 

Het enige wat je kan doen is op dat andere forum(waar jij ook weleens post)

net zolang klagen en zeiken dat Canal Digitaal doodziek van je wordt.

 

Tussen haakjes zijn de teletekstproblemen(subpagina's) al opgelost ?

En hebben de Duitse Zenders al een 7-daagse EPG ?

Amai precies verkeerde reactie .Was maar een vraag en een oplossing als het mogelijk was .

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag on-topic blijven!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoo... de ultra black is geleverd en ik ben gelijk vanavond naar buiten gegaan. Het regenpijpestelen hier, maar toch nieuwsgierig :)

 

Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk. Het signaal is er op de 2n BCC One HD transponder met 4db vooruit gegaan! Helaas blijven de 2f transponders zwart. Ik ga het weer proberen als de regen ophoudt. (maar het regent al 5 dagen achterelkaar, dat schiet niet op).

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga ik zeker doen. Maar vandaag vroeg mijn vrouw al, hoe vaak kan je wel niet aan die schotel zitten sleutelen? En daarna zat ik ook nog een de 192.2 kabel ipv van de 28.2 kabel en ze zat net tv te kijken... :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...