satencom Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Als ik jou was ,dan ging ik voor 4 nieuwe twin lnb's en een nieuwe switch dan ging niet voor een duo-lnb , ik weet niet of dat allemaal wel past op de bevestigingsrail , dan lijkt dit mij een betere oplossing Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
EDV Geplaatst: 12 juli 2012 Auteur Geplaatst: 12 juli 2012 (aangepast) Perfecte tip. Bedankt. De rail zoals de persoon in uw link heb ik tot nu toe gebruikt en kan ik dus hergebruiken. Ik dacht aan een duo/twin lnb ivm de korte afstand tussen 19 en 23. Maar uw voorbeeld lijkt me inderdaad veel beter. Gezien afstand en ervaring wou ik alles via ############# bestellen voor levering in België. Welke van hun LNB's en switches raad u aan als beste. Ik heb geen interesse in de goedkoopste als deze minder goed is. ( wel alles in twin, en dus ook 2x 4/1 conditional switch?) 12 juli 2012 aangepast door Michel reclame verwijderd
satencom Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Hier kun je uit kiezen Spaun SAR 411 WSG incl behuizing deze lnb is prima ,Smart Titanium 0,1 db twin of deze kan ook ,Inverto BLACK Ultra twin Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
EDV Geplaatst: 12 juli 2012 Auteur Geplaatst: 12 juli 2012 (aangepast) Hendrik, Sorry, had jou laatste bericht niet gezien. De SAR411 is uitverkocht bij de verkoper. Er is ook Axing SPU-41-2 Disqec 4in1 switch of de Chess Disqec switch 4in1 HQ Pas ik mijn keuze aan of blijf ik bij: Op jou advies ga ik nu voor 4 Smart Titanium duo's en 2 SAB Diseqc 4in1. Is dit een goede keuze? Ik heb dezelfde rail als in uw link en de offset-schotel is 86cm breed en 96cm hoog. Verder dan met 2 coaxkabels naar binnen naar een VU+duo. Ik lees dat deze een goede keuze is? Sorry voor vorig bericht. Behalve "wat" is goed is ook "waar kan je het vinden" voor beginnelingen belangrijk. Hierdoor maakte ik blijkbaar onbedoeld reclame. Het vinden van goede winkels is echter niet gemakkelijk, als men ook rekening houdt met service NA verkoop. 12 juli 2012 aangepast door EDV
satencom Geplaatst: 12 juli 2012 Geplaatst: 12 juli 2012 Ik snap dat je het niet opzet hebt gedaan ,daar om was het belangrijk geweest dat je dit had gelezen ,dan weet je precies wat niet en wel mag Smart Titanium 0,1 db twin ,dit zijn goede lnb's met de SAB Diseqc 4in1. heb ik geen ervaring ,zelf zou ik ze nooit gebruiken. ik gebruik alleen maar, triax switch en spaun ,nooit geen problemen mee Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen