Ga naar inhoud


na belspelletjes ook astro tv verboden?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

gelezen in de app van hln,dat de belspelletjes op de vlaamse tv niet zo gemanipuleerd zou zijn,of eerst gedacht,na een infiltratie door volt van het vrt programma.

wel stond er bij,dat er een wetsvoorstel klaarlag, om astro tv ook te gaan verbieden.

zo,dat is dan al de 2de bijverdiensten van die zenders die verloren gaat.nu nog meer televerkoop,waar ze naar mijn mening ook gretig mogen in snoeien,want die te koop zijn veelal stukken duurder dan in de winkel,en ze deugen meestal niet.zo was dit te zien in een ander vrt programma.

ik ben geen commerciële tv zender kijker,en daar ben ik fier op!! :lol: :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@sattv4iedereen, ik kijk sinds 2009 nog enkel TV via de digitale kabel in België.

Ik hoop ook dat er eens een einde komt aan Astro TV en TV Shop programma's, dan richten ze beter een 24uurs zender op en de commerciële omroepen hebben weer meer tijd om eigen programma's uit te zenden, wat zijn we in België met een hele voormiddag Astro TV op VTM.

ik vind al jaren dat er meer ruimte moet zijn voor eigen programma's, al die Engelse programma's zijn te veel en te overheersend vind ik.

PS. En tv zenders streamen is momenteel ook erg in trek...

 

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...