Ga naar inhoud


tnt versus teletenne


Aanbevolen berichten

zoals gewoonlijk,ben ik in het weekend bij mijn ouders,en dat is nu niet zo ver van de franse grens.

ik ontstak mijn plasma tv met dvb-t tuner,en er kwam een melding nieuwe zenders.ok gedrukt,en nu 3 minuten ingelezen.tot verbazing,kon ik een geheel deel ontvangen in hd,nml tf1 hd m6 hd en het vroegere arte hd.er kunnen er nog zijn.

dus al bij al een beter aanbod dan het vlaams aanbod.o.a. hier nog geen hd aanbod :(

in frankrijk,moet je een soort taks betalen,(akkoord),maar je krijgt er iets voor terug in de plaats.

natuurlijk kan je frankrijk niet vergelijken met belgië,maar ik betreur het dat in belgië altijd alles peperduur in gesloten doosje's moet zitten.

ik wil vanaf morgen kijk en luistergeld betalen,als ze alle dvb-t zenders opengooien en een goed aanbod hebben.dan kan je overal voor dezelfde prijs tv kijken,waardat je nu voor bijna elke woning een abonnement moet betalen :(

ik heb mijn twijfels over teletenne :confused: maar kan één ding zeggen,dat ik gisteren naar tf1-hd dvb-t keek,en dat dit niet onder moest doen voor bepaalde hd zenders van TVV.jammer dat het zo gevoelig is voor elektrische storingen :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die gevoeligheid voor storing valt best wel mee,het ligt voornamelijk aan die zgn active antennes ,die zijn veel te breedbandig ,en ze zijn rondom gevoelig,daar om hebben ze veel last van storing van brommers ed.

Dat verhaal klopt in ieder geval niet voor de antennes die KPN levert aan zijn klanten, die hebben namelijk een redelijke richtwerking waardoor je storingen kan verhelpen door de antenne te draaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...