Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben in bezig van een Dreambox 500 HD.

Ik heb regelmatig problemen met het geluid, tijdens het kijken van een zender valt opeens het geluid weg, dan moet ik zepen naar een andere zender dan komt het geluid weer terug. Dat gebeurt bij bijna elke zender. Maar soms heb ik er geen last van.

Ook heb ik problemen met het vastlopen van de Dreambox dan loopt alles vast en het enige manier is om de knop via de Dreambox aan de achterzijde uit te zetten dan werkt het weer.

Kan iemand mij Aub hiermee helpen??

Bedankt

Geplaatst:

Lijkt me toch een softwareprobleem. Ik heb het probleem niet.

De enige manier die m.i. overblijft in opnieuw flashen. Welke image heb je nu?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

oww dat hoop ik ook,

ik heb namelijk nu gemini project 2 CCcam 2.2.1 op.

Maar ik weet niet hoe ik dat moet flashen dat is het probleem :(

aangepast door zeydo
Geplaatst:

Dag zeydo

Hoe je moet flashen staat echt wel goed uitgelegd in de gebruiksaanwijzing (desnoods te downloaden bij dreammultimedia zelf (mocht je hem tweedehands gekocht hebben want er staat al Gemini op lees ik)).

(En dan misschien ook eens via een originele image gaan?)

Succes!

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Hallo,

Wat zou je mij het beste aanraden om te doen?

Ja klopt ik heb hem tweedehands gekocht met gemini project 2 CCcam 2.2.1 op.

Mvg,

Zeydo

Geplaatst: (aangepast)

Euhm gewoon het simpelste; via utp naar pc en via "stop-mode".

BTW: heeft hij ooit gewerkt, of heb je soms een garantie gekregen?

Enne; doet het probleem zich enkel voor bij gebruik van uw abo-kaart of ook bij FTA-kanalen?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Schrap dat onderste zinnetje maar van voorgaand bericht, dat zal wel geen verschil maken. :sick:

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben in bezig van een Dreambox 500 HD.

Ik heb regelmatig problemen met het geluid, tijdens het kijken van een zender valt opeens het geluid weg, dan moet ik zepen naar een andere zender dan komt het geluid weer terug. Dat gebeurt bij bijna elke zender. Maar soms heb ik er geen last van.

Ook heb ik problemen met het vastlopen van de Dreambox dan loopt alles vast en het enige manier is om de knop via de Dreambox aan de achterzijde uit te zetten dan werkt het weer.

Kan iemand mij Aub hiermee helpen??

Bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...