Ga naar inhoud


behoud van NL 1-2-3 na opzeggen abonnement Canal Digitaal


daluna

Aanbevolen berichten

Wat is eigenlijk de goedkoopste manier om een sec3 kaart aan te schaffen om hd te nederland1,2 en 3 te kijken ?

 

Is dat zoals J3F noemt een 2e kaart aanschaffen en deze dan niet registreren ?

Of loop je dan risico dat je na aantal maanden geen beeld meer hebt en je opnieuw een nieuwe kaart moet aanschaffen ?

1e kaart met standaard abonnement is aanwezig maar op deze 2e kaart wil ik enkel ned1,2 en 3 kunnen ontvangen.

aangepast door DDX
Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet een nieuwe kaart altijd bij CD laten registreren want anders kun je niet eens NED1, 2 en 3 ontvangen.

Een 2e hand'se kaart is al op naam van de vorige eigenaar geregistreerd, die moet alleen d.m.v. een overnameformulier op jouw naam worden gezet.

 

Het beste is om een gebruikte kaart te kopen met overnameformulier, die zullen zo tussen de € 25,= en 45,= liggen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er met een 2e of 3e kaart waarvan het abonnement wordt opgezegd? Blijft hierop Ned. 1, 2 en 3 in SD en HD ook werken? Dat zou logisch zijn omdat het een geregistreerde kaart (zonder abonnement) is.

 

Hierop blijft Ned 1 2 3 + HD werken. !

Weet het uit eigen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jurgen; maar om een 2e hands kaart over te nemen moet je dus een overname formulier invullen waar je als ik het goed kan vinden. (erg onduidelijk) 30 euro moet betalen ?

dus kom je op zo'n 65 euro ? (even op basis van 35 euro voor kaart die ik zo snel kan vinden op marktplaats)

 

Of moet ik voor een 2e (grijze) kaart ook nog een registratievergoeding oid betalen ? (ook al zo onduidelijk te vinden)

 

Of ik kan het risico nemen om geen overname formulier in te vullen natuurlijk.

(heb nu ook een oude seca2 kaart in de ontvanger zitten om nl1,2 en 3 in sd te ontvangen, maar zou eigenlijk wel hd willen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je moet altijd aan CD een registratievergoeding van € 29,95 betalen en daarnaast krijg je ook nog de aankoopkosten van de nieuwe of gebruikte SECA3 kaart.

 

Een verkopende partij zal altijd van je eisen om een overnameformulier te tekenen want zolang dat niet gebeurt blijft de verkopende partij eigenaar van de SECA3 kaart.

Als je de kaart zonder overnameformulier zou overnemen zou je theoretisch een abonnement op die kaart kunnen nemen welk door de verkopende partij betaald moet worden want zij is immers eigenaar van de kaart.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

bij mij is het helemaal gek ik had een familiepakket voor sd kaart ,ik kocht een hd ontvanger en daar moest volgens de verkoper een exstra kaart bij voor de hd kanalen,het vremmde is nu dat ik op de orginele kaar t alleen 123 in hd heb en de rest in sd op de exstra kaar theb ik behalve de filmkanalen alles in hd.vreemd he en ik betaal nog steeds 12,95 voor een familiepakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

even voor de duidelijkheid:

als je al 1 kaart hebt zonder abo dus met ned 1 ned 2 en ned3, en je koopt voor 39 euro 1 tweede kaart ,

moet je daarna, bij deze nieuwe 2 e kaart ook altijd 29 euro registratie kosten betalen voor het nemen van geen abo? dus alleen ned 1 ned2 en ned 3 wilt ontvangen?

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...