huger Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 In eerste instantie de melding, kan niet afstemmen, na reboot groen scherm op eind van reboot waar hij in blijft hangen. Nieuwe loader (84) ingeladen, vervolgens laatste firmware Newnigma-2 . Na reboot, blijft hij hangen op 90%, na reset steeds zelfde. Wat ik gelezen heb zou de tuner defect kunnen zijn (C1 = 1000mF) Iemand ervaring hiermee?
Satdorus Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 Je kan het serieel nog proberen met een null modem kabel en DreamUp.
iemand Geplaatst: 10 juli 2012 Geplaatst: 10 juli 2012 Waar heb je die info mbt C1 vandaan ? (Evt in PM) gr. Erik
mmm Geplaatst: 20 juli 2012 Geplaatst: 20 juli 2012 Hallo Huger, ik heb hier ook (echte) problemen met een tuner gehad: de DB startte helemaal niet meer op. Het was makkelijk te testen, nl. door de tuner te verwijderen. Zonder tuner startte bij mij de DB weer op. Er zat niks anders op dan een andere tuner aan te schaffen. Groet, 1
iemand Geplaatst: 20 juli 2012 Geplaatst: 20 juli 2012 Maar nu begint de hobby pas. Onderzoek of het bijplaatsen van elco's werkt. Is mij nl ook wel eens gelukt door 2 elco's op de voedingspanning erbij te zetten op het connectorgedeelte. Welk versienummer v/d tuner heb je? gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen