Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sinds vandaag echte problemen met mijn 7020HD.

Had al begin mei soms last van decoderingsproblemen, maar na updates deed die het verder weer OK.

Maar sinds vandaag , na wel 6 keer flashen ,van Pli 2.1 ,newenigma, enz, doet die het nog steeds niet goed.

Paar keer zappen en even wat zenders kijken, van sat naar dvb-c en terug, zie ik dat hij wel de kaart benaderd maar het beeld niet decodeert.

Dus alles zwart, met cccam 2.3.0 en oudere van cccam gestest.

In mei had ik daar dus ook soms last van maar na de nieuwste secondstage en alles geupdate te hebben deed die het weer, tot vandaag.

Heb van ellende de 500HD maar weer aangesloten met de laatste firmware van Pli 2.1, en alles draait goed.

Iemand die mij wat tps kan geven?

alvast bedankt :crazy:

aangepast door h5550

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Misschien krijg je hem wakker met Pli 3.0, of een andere image, bv die van Dreambox zelf. Heb je dat al geprobeerd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Hoi,

De orginele heb ik al erop gehad, en daarna pli2.1, newnigma , maar het probleem blijft zich voordoen na elke keer een complete flash.

Heb zelfs een andere dvb-c module erin gehad, maar niks helpt.

Hij doet het heel even en dan is het weer voorbij met kijken.

Blijven wel 2 rode ledjes aan op het mainbord maar weet niet of dat iets betekend, heb zelfs de elco's na gekeken ,en alles een keer goed aangedrukt.

aangepast door h5550

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

Geplaatst:

Dat probleem heb ik ook met Pli 2.1 en heb het ook met Pli 3.0

Op een duits forum is er sinds vandaag ook melding van gemaakt veelvuldig.

VU+ UNO 4K DVB-C OpenPLi ZIGGO

Heb exact hetzelfde gehad met Pli ben overgestapt naar originele DM image 20120616:

http://sources.dream...mages/dm7020hd/

En hier de CCcam files

Installeer beide ipk's

Herstart en ga naar Menu - Instellingen - Multicam Manager en zet CCcam_2.3.0. op Active

Tot op heden loopt het heerlijk (2 x 7020HD)

Tuurtje

bedankt,

Ga ik vanmiddag eens mee stoeien.

Waar moet ik die ipk inzetten voor te installeren?

gewoon in de root?

alvast bedankt.

aangepast door h5550

Hoi, waar zet ik de cccam.cfg bestand?

Krijg ook nog geen beeld met de kaart die in de reader zit, cccam is active

aangepast door h5550

Geplaatst:

Kaart heb ik nu aan het werken, maar het cccam.cfg bestand krijg ik niet aan het werken

Geplaatst:

Kaart heb ik nu aan het werken, maar het cccam.cfg bestand krijg ik niet aan het werken

Wat moet die gaan doen dan?

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Wat moet die gaan doen dan?

HCO.

Gevonden

Tja als je 3 boxen in huis hebt, is dat wel makkelijk.

aangepast door h5550

Geplaatst:

Stond niet bij de vraagstelling, vandaar.. ;)

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Tot zover draait de 7020HD stabiel.

Bedankt voor de tip en links.

Geplaatst:

Ik heb gisteren update gedaan van mijn Open PLI ( nightly builds) ik doe upgrade rechtsreeks op de 7020HD

normaal is dit altijd perfect...

Nu als je zapt na een 5 tal kanalen is het ZWART.

Nadien moet ik een reboot doen op weer beeld te hebben , hebben jullie dit ook gehad ?

Yep

Ik ook gisteren.

heb echt een hoop verschillende software getest , maar het probleem was blijvend.

Maar dankzij Tuurtje , aantal posts terug hier, staat precies wat je moet doen om de box weer werkend te krijgen, welliswaar geen openPli meer , maar draait lekker stabiel.

aangepast door h5550

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...