Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satlui,

ik had zo een simpele single duo lnb gezien op marktp.... type Vizyon vz-d21 maar ik wou weten of die op een triaxx 90 cm kan.

Zo niet weet iemand welke ander single duo lnb dat wel kan.

mvg,

Appie

Geplaatst:

de lnb van canaal digitaal gebruik ik ook werkt goed

gr

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

de lnb van canaal digitaal gebruik ik ook werkt goed

gr

Ja maar ik neem aan op een 60cm,64 schotel?

Want overal waar ik kijk staat erop dat niet geschikt is voor groter.

Geplaatst:

Om te bepalen welke duo-lnb of monoblock jij kunt gebruiken is het belangrijk te weten in welke plaats of regio jij de schotel gaat plaatsen.

Verder mag ik aannemen dat het om een Triax 88 gaat van 85cm breed en 95cm hoog?

Geplaatst:

Om te bepalen welke duo-lnb of monoblock jij kunt gebruiken is het belangrijk te weten in welke plaats of regio jij de schotel gaat plaatsen.

Verder mag ik aannemen dat het om een Triax 88 gaat van 85cm breed en 95cm hoog?

HOI sprietje Ben even opnieuw gaan meten klopt helemaal wat je zegt 95cm hoog en breedte is 85cm...

Regio gelderland kom ik vandaan :)

Geplaatst:

Voor een Triax 88 in Gelderland moeten de lnb’s van de Astra 1 en 3, 58,5mm uit elkaar staan. Daarvoor kun je prima een duo-lnb nemen voor een schotel van 80cm. Hiervan staan de lnb’s hart op hart 53mm uit elkaar. Dat is wel een afwijking van 5,5mm maar dat is geen probleem. Wel moet je de kop van de Astra 3 in de klem zetten en de schotel op de Astra 3 uitrichten.

De lnb die jij in gedachte hebt, de Vizyon vz-d21, is daar prima voor te gebruiken. Maar zou je niet meteen een duo-lnb nemen met twee aansluitingen, als je later TV wilt kijken en van een andere zender wilt opnemen, dan heb je twee aansluitingen nodig.

Geplaatst:

Voor een Triax 88 in Gelderland moeten de lnb’s van de Astra 1 en 3, 58,5mm uit elkaar staan. Daarvoor kun je prima een duo-lnb nemen voor een schotel van 80cm. Hiervan staan de lnb’s hart op hart 53mm uit elkaar. Dat is wel een afwijking van 5,5mm maar dat is geen probleem. Wel moet je de kop van de Astra 3 in de klem zetten en de schotel op de Astra 3 uitrichten.

De lnb die jij in gedachte hebt, de Vizyon vz-d21, is daar prima voor te gebruiken. Maar zou je niet meteen een duo-lnb nemen met twee aansluitingen, als je later TV wilt kijken en van een andere zender wilt opnemen, dan heb je twee aansluitingen nodig.

Ow dat is geen probleem hoor ik neem zelden dingen op :) oww ik dacht uitrichten doe je op astra 1 en dan staat 3 automatisch goed.

Iniedergeval bedankt voor je advies. Ik heb zojuist gewoon een nieuwe lnb besteld

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen