Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik nu nog de dreambox dm7000s en daar doe ik eigenlijk niets meer mee... Ik zou graag alles in hd willen bekijken vooral BBC vind ik interessant. Vraag is alleen, of deze free to air is, want dat is mij niet duidelijk...

Ook zou ik willen weten of ik dan aan een vu+ solo hd genoeg heb en eventueel nog wat tips (misschien zijn er betere opties wat recievers aangaat of aankoop)

Alvast vriendelijk dank :)

Geplaatst:

Deze zenders die u noemt zijn free to air. Een advies geven over een aanschaf doe ik niet, want het is een keus die u zelf moet bepalen, niet ik/wij. De meeste ontvangers komen volgen Dr Dish goed uit de bus, natuurlijk zijn er slechte. Maar nogmaals uw eigen keus. :sleep:

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

• Moderator
Geplaatst:

ik zou toch op zijn minst een receiver kiezen waar je zo een diskje in kan zetten, opnames maken is wel handig, en ik zou een twin tuner willen. Maar zoals klaver4 al zei, de keuze is aan jou. Qua processor stelt zo'n solo niet heel veel voor, als je er serieus wat mee wil zou ik een duo kopen, maar goed die is wel weer een stuk duurder.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

De Vu+ Duo duur?, sinds er nieuwere modellen zijn , al vanaf €299.-- en dan zijn andere merken die het zelfde niveau hebben toch duurder.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

dat staat er niet, er staat duurder dan een solo.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

ok bedankt voor de adviezen, idd, ik heb me eigen bedacht, toch maar de vu+ duo omdat ik nu een dm7000s heb en daar aardig mee uit de voeten kwam en ik ook wil spelen met meer dingen...

ik wil nog wel weten hoe ik me sateliet moet opstellen want nu heb ik 4 lnb's gericht op respectievelijk : hotbird en de 3 astra's (13,19,23 en 28) (heb een 60cm dish)

Geplaatst:

ok bedankt voor de adviezen, idd, ik heb me eigen bedacht, toch maar de vu+ duo omdat ik nu een dm7000s heb en daar aardig mee uit de voeten kwam en ik ook wil spelen met meer dingen...

ik wil nog wel weten hoe ik me sateliet moet opstellen want nu heb ik 4 lnb's gericht op respectievelijk : hotbird en de 3 astra's (13,19,23 en 28) (heb een 60cm dish)

Verandert toch niets aan!!

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou voor een multifeed 4 lnb setup een 78cm of groter nemen dit wordt ook geadviseerd bij een 4 lnb setup hebben de 2 buitenste lnb bij een 64cm schotel een slecht signaal en alle lnb zitten dan al strak tegen elkaar bij een grotere schotel komt er steeds meer ruimte tussen de lnb en kun je ze precies afstellen met een maximaal aan signaal.

aangepast door erwin05

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...