Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik moet naar de Filippijnen voor mijn werk.Ik vertrekt in September en komt eind 2013 terug.Ik heb sins Maart een alles in 1 pakket en moet nu opzeggen.Kan ik mijn abo tijdelijk opzeggen of moet ik heelemaal opzeggen ?.Ik wil liever bij CD blijven als ik terug bent maar als ik mijn abo opzegt moet ik mijn contract aafbetalen ?

Grts Vinny

aangepast door Puch
Onduidelijk onderwerp

Geplaatst:

Deste Vinny

Als je voor lange tijd naar het buitenland vertrekt, kun je je abonnement gewoon opzeggen. Je moet wel bewijsstukken overleggen.

Vul het opzegformulier (zie bijlage) volledig in en verstuur de brief aangetekend op aan:

CanalDigitaal B.V.

Jan van der Heydenstraat 38,

1221EJ Hilversum

Dan heb je altijd bewijs dat je het hebt opgestuurd. Anders loop je de kans dat ze helemaal niet reageren en zeggen dat ze niets ontvangen hebben. Als je eventueel apparatuur in bruikleen hebt, zul je die wel terug moeten sturen.

Misschien dat je kan vermelden dat je eind 2013 weer gebruik wilt maken van hun diensten en dat ze het opsturen van de apparatuur dan uitstellen totdat je weer opnieuw een abonnement hebt.

beeindigingsformulier CanalDigitaal.pdf

Geplaatst:

Beste Sprietje,

Bedankt voor de snel reactie.Voor bewijsstukken is een copy van mijn vlucht ticket (enkele reis) voldoende of moet ik een brief van mijn werk ook opstuuren.Volgens de gemeente moet ik ook uitschrijven,dus dat telt ook voor bewijs neem ik aan ?

Vinny

Geplaatst:

Beste Vinny

Nou ik ben natuurlijk niet van CanalDigitaal en ik heb het zelf ook niet aan de hand gehad maar een copy van een vliegticket opsturen lijkt me geen bewijs. Voor hetzelfde geld heb je separaat ook nog een retourvlucht. Wil je op voorhand een bewijs op sturen, dan lijkt me een brief van je werkgever waarin staat dat je voor een langdurige tijd in het buitenland gestationeerd wordt een betere optie.

De uitschrijving in de gemeente is natuurlijk een prima bewijs maar dat komt misschien wel erg laat waardoor je te lang abonnement blijft betalen.

P.S. hou je er wel rekening mee dat je gedurende de periode dat je uit Nederland bent uitgeschreven, geen AOW opbouwt. Ik hoop voor je dat je werkgever deze premie wel voor je doorbetaald anders krijg je als je straks AOWer bent minder AOW-uitkering.

Geplaatst:

Ik zie geen reden om een bewijs mee te sturen, als je een maand van te voren opzegt is er niets aan de hand.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen