Gast Geplaatst: 23 september 2001 Geplaatst: 23 september 2001 Hi jongens,<BR>Er is een nieuwe kanaal op Intelsat 605 at 27.5°W (west hemi). kan iemand misschien voor me kijken of die te ontvangen is?? het is free to air denk ik. <A HREF="http://www.lyngsat.com/i605.shtml" TARGET=_blank>http://www.lyngsat.com/i605.shtml</A> <BR>ik will een systeem kopen, maar wil zeker weten dat ik dat kan ontvangen<BR>heeeeeeeeel erg bedank voor de moeite<BR>or
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Dat is C-Band.<BR>Er zullen maar heel weinig mensen zijn die dat kunnen ontvangen.<BR>Ik vermoed een schotel van minimaal 2 á 3 mtr. maar kan het helaas niet voor je bevestigen.<BR>Je hebt hier dus een speciale C-band LNC en feed voor nodig. Ook moet je ontvanger hiermee compatibel zijn: (LNB freq. moet op 5150 mHz instelbaar zijn).<BR>Zit je in NL of werkelijk in Israel...?<BR>Groet
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 The Israeli Network zit ook op Ku-band.<P>10979 V - 9000 - 3/4 .
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Als ik het plaatje van de beam zie, is het in NL goed te ontvangen maar in Israel heb je waarschijnlijk een enorme schotel nodig. Maar daar heb je wel genoeg andere Israelische zenders toch?
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Met 90 cm. schotel en goed weer is "The Israeli Network" niet te ontvangen, op wat geblokt beeld na.<P>Op voornoemde transponder is trouwens geen <BR>Israelische zender te bekennen.<P>Sommige andere transponders geven een<BR>sterker signaal.<P>Groeten,<P>Sattaz
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 sattaz heeft gelijk. Zitten inderdaad ook op de Ku band, East Spot. Ik heb weer eens niet verder gegeken dan mijn neus lang was.<BR>Goed, even mijn schotel op die vogel gericht en inderdaad beeld op die frequentie.<BR>Ik zie de volgende zenders in het pakket:<BR>RR Test (programma is gecodeerd of geen uitzending, beeld op zwart)<BR>TV5 Thailand (beeld perfekt)<BR>TRT Int. (beeld perfekt, echter in NTSC)<BR>Sky 3 (programma is gecodeerd of geen uitzending, beeld op zwart)<BR>Signal Level 44%<BR>Signal Quality 30%<BR>weersgesteldheid: zwaar bewolkt/regen, 15.00h<BR>Schotel: 1,20 mtr Prime Focus met quatro LNC 0,8 dB Ontvanger Humax F1VACI<BR>Lokatie: Frankfurt a. Main<BR>Van Israelische zenders geen spoor te bekennen of is dit misschien RR Test ?<BR>Ik kijk vanavond nog wel eens<P>Groet<P><BR> <p>[ 24-09-2001: Message edited by: svetik ]
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 hi.<BR>jongens heel erg bedankt voor de moeite.<BR>ik zit nu in nederland en ga volgende week terug naar israel. ik wil het voor mijn ouders.<BR>volgens mij zijn ze nu aan het testen in europa, in America werkt het al. in de toekoms in europa. <BR>@svetik, als je nog wat beeld krijgt hoor ik het graag.<BR>groetjes<BR>ik hou jullie ook op de hoogte<BR>or
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Nu 18.30h op RR TEST geen beeld.<BR>TV 5 Thailand zit trouwens ook in NTSC.<BR>SKY3 is nu verandert in TEST-1 en er is test dia te zien (NTSC), waarop de site: <A HREF="http://www.rrsat.com" TARGET=_blank>www.rrsat.com</A> vermeld staat.<BR>De andere kanalen geven goed beeld bij zware bewolking. Rond om mij heen zitten alle heuvels/bergen vanaf 300 mtr in de mist en wolken en nog steeds veel regen.<BR>Ik vraag mij af of detze transponder in Israel nog dezelfde veldsterkte brengt.<BR>Maar goed het schijnt de oost-spot te zijn.<BR>Heb je geen kennisen in Israel die je een ontvangstbericht kunnen geven?<P>Groet <p>[ 24-09-2001: Message edited by: svetik ]
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Deze zender is speciaal bedoelt voor buiten Israel, om het standpunt van Israel in de wereld wat duidelijker te maken, dan wat andere zenders doen, een soort BVN dus.<BR>Heeft uitvoerig in de media gestaan.<BR>73's Sjaak
Aanbevolen berichten