rvanhaasen Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 hallo ik wil gebruik maken van de opname mogelijkheid van mijn SAT801 receiver. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dit simpel moeten zijn. Ik heb de externe disk geformatteerd op FAT (volgens de gebruiksaanwijzing) Maar wanneer ik in het menu kijk wordt de hard disk 'als niet aangesloten'beschouwd. Is dit een software bug?
Marc-Sim Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Welke Harddisk ? Met externe voeding ? 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
rvanhaasen Geplaatst: 13 juli 2012 Auteur Geplaatst: 13 juli 2012 het is een splinternieuwe USB 3/2 500GB van Western digital. Er zit geen externe voedingsmogelijkheid op. Als ik de disk aansluit dan gaat het groene verbindingslampje gewoon branden. Als ik hem aansluit op mijn PC met USB2 doet hij het gewoon.
satencom Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 kan hij ook gevoed worden met een losse voeding, ik denk dat daar toch het probleem zit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Ik heb even in de handleiding gekeken daar staat dit Sommige USB-apparaten werken mogelijk niet zonder aparte, eigen voeding. Gebruik het product met een eigen voeding. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen