Ga naar inhoud


Telfort: Let op!


Aanbevolen berichten

Bedankt voor de tip!

 

Ik heb m'n verhaal daar ook al gepost, en al zo vaak herhaald aan de helpdesk dat ik vermoed dat ze proberen om het mij telkens weer te laten vertellen, alleen maar voor de telefoontikken.

 

Ik blijf Telfort ook mailen, maar het haalt allemaal niets uit:

 

Al 5 weken geen internet

Al meerdere malen een factuur voor "Internet Plus" terwijl ik om "Internet Standaard" heb gevraagd

Al tegen de 50 euro aan belkosten naar de helpdesk.

 

Het is om moedeloos van te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Heb je daar ook gevraagd of 'n webcare medewerker je misschien wil helpen?

 

Bedankt voor de tip!

 

Ik heb m'n verhaal daar ook al gepost, en al zo vaak herhaald aan de helpdesk dat ik vermoed dat ze proberen om het mij telkens weer te laten vertellen, alleen maar voor de telefoontikken.

 

Ik blijf Telfort ook mailen, maar het haalt allemaal niets uit:

 

Al 5 weken geen internet

Al meerdere malen een factuur voor "Internet Plus" terwijl ik om "Internet Standaard" heb gevraagd

Al tegen de 50 euro aan belkosten naar de helpdesk.

 

Het is om moedeloos van te worden.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, ik heb mijn abbo bij Telfort met een jaar verlengd, kreeg van hun een aanbod...

internet Standaard (30Mb) 20€ per maand en vastbellen (0,05€ per gesprek vaste nummers) voor 5,08€ per maand, alles bij elkaar dus voor 25,08€ per maand.....geen slechte deal vind ik.

gaat wel per direct in (abbo wijziging) dus ik moet nu 2 maand 25,08€ betalen ipv 22,88€

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als alles eenmaal werkt is het een prima provider, maar zit je net als ik helemaal klem en ben je gemangeld door de administratieve molen van Telfort dan ben je goed de klos.

 

Ik heb dus sinds 18 november geen internet, maar krijg wel facturen (automatische incasso dus ik betaal ook) en krijg alleen info als ikzelf bel, dus toen er op 20 december eindelijk opgeleverd zou worden, toen moest ik zelf bellen om er achter te komen dat mijn aanvraag was vastgelopen en het nog langer ging duren.

 

Ik baal er echt van. Vrienden en familie bellen me geregeld op om te vragen hoe het er voor staat, alsof ik ziek ben. Het is bijna net zo erg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat het dan helemaal fout gaat bij Telfort en ik nooit meer een verbinding krijg.

 

Probleem is ook nog dat Telfort een dochter is van KPN die alle verbindingen (DSL) beheert, en aangezien ik niet van plan ben ooit nog terug te gaan naar de kabel (UPC, lang leve de regio-monopoly) zal ik ik waarschijnlijk dan bij elke provider een probleem krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels contact met iemand van Telfort die mijn situatie heeft bekeken en er persoonlijk op toe gaat zien dat ik nog deze maand een aansluiting heb. Op 17 januari moet het werken, en dat betekent dat ik dan 2 maanden (!) zonder aansluiting heb gezeten.

 

Je wenst het niemand toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha hij doet het!

 

Gisteren is de lijn opgeleverd, ik moest even wat draadjes aan elkaar knopen en toen was er daadwerkelijk een verbinding!

Honderdduzend e-mails beantwoord, websites geopend, leuke filmpjes bekeken die ik in de loop der tijd had opgespaard, je kent het wel.

 

Jemig dat was afzien, nooit gedacht dat het zo'n impact zou hebben als je lange tijd geen internet hebt, bepaalt echt je stemming op een gegeven moment.

 

Uiteindelijk ben ik door een medewerker van de Webcare van Telfort heel goed geholpen, mocht je echt niet door die helpdesk van Telfort worden begrepen probeer dan je probleem voor te leggen aan de medewerker(s) van Webcare zou ik zeggen.

 

Maargoed ik zal jullie niet langer lastigvallen met mijn gezever en ga nu proberen een goede afhandeling te regelen met Telfort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...