Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de oudere images bestaat een plugin waarmee je live streams kan bekijken en/of beluisteren door direct een station uit het boeket te kiezen. Volgens mij was deze plugin in eerste instantie voor de ET geschreven. Nu wil ik weer graag radiostreams terug in mijn boeketten, maar ik kan er geen plugin voor vinden. Ik heb op dit moment de Open Dreambox image versie 2 van 14 juli (beta image van Dream Multimedia).

Weet iemand hoe of wat?

Groet, André

Geplaatst:

Voor de oudere images bestaat een plugin waarmee je live streams kan bekijken en/of beluisteren door direct een station uit het boeket te kiezen. Volgens mij was deze plugin in eerste instantie voor de ET geschreven. Nu wil ik weer graag radiostreams terug in mijn boeketten, maar ik kan er geen plugin voor vinden. Ik heb op dit moment de Open Dreambox image versie 2 van 14 juli (beta image van Dream Multimedia).

Weet iemand hoe of wat?

met telnet kreten erbij:

post-34962-0-95610200-1342299981_thumb.png

Groet, André

Geplaatst:

nou, daar staat hoe je streams moet toevoegen NADAT je de plugin hebt geïnstalleerd en daar zit nu juist het probleem.

Groet, André

Geplaatst:

Wat is er nu weer mis dan?

Je zocht die plugin, geef ik je de link, is het nog niet goed...

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Misschien had je kunnen aangeven dat je dit al geprobeerd had en dat deze ET plugin daarin niet werkte.

Kan ik hiervandaan niet ruiken.. ;)

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

nou, daar staat hoe je streams moet toevoegen NADAT je de plugin hebt geïnstalleerd en daar zit nu juist het probleem.

Ik ben erachter gekomen dat deze plugin waar je het over hebt niet persë geinstalleerd hoeft te worden.maar is natuurlijk wel makkelijker.

Geplaatst:

Met het DMM image van juli laat deze wel de boeketten zien, maar als je ze opent, zijn ze leeg. Ik weet niet op welke manier ik de streams weer zichtbaar kan krijgen.

Groet, André

Geplaatst:

Vanuit die plugin kun je de streams downloaden waardoor deze in de bouquetten komen, zo zou dat moeten werken. Of dat in het "Open" Dreamboximage ook zo is zou je even moeten uitvinden.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...