Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Met de DVB-ondertitels bij de diverse Duitse FTA's zijn we super tevreden, met die op de Nederlandse Publiekrechtelijke minder.

De ondertitels lijken namelijk altijd te laat in beeld te komen wat best storend is.

Finetuning middels het menu -ondertiteling- haalt eigenlijk weinig of niets uit.

Ik meen hier ooit over een bug in OpenPli 2.1 gelezen te hebben maar die veronderstelling zal wel op een vergissing berusten want ik draai momenteel versie 3 Bêta van 12 juli jl.

Bespeuren jullie dit verschijnsel ook en zo ja bestaat er een "tegengif" ?

Bedankt!

aangepast door hansputters

Geplaatst:

Zit nu naar Ned1 te kijken naar het programma "Boeken" maar de ondertitels komen zelfs iets eerder dan de gesproken tekst.

Die bug heeft een hele tijd geleden in PLi gezeten maar dat was bij weergave van opnames.

Geplaatst:

Nogmaals bedankt voor de feedback.

Ben nu niet thuis maar ga vanavond opnieuw uittesten......

Voor de goede orde: je gebruikt oojk de ondertitels via "audio-gele knop" en niet via teletekst 888?

Geplaatst:

@DeBeek: gisteravond Prem op Ned 1 bekeken en zowaar~, de ondertitels verschenen zelfs nog iets te vroeg zoals al door jou gemeld.

Ik blijf echter met de vraag zitten dat vele -andere- programma's het mogelijk is (Toren C bij voorbeeld) om DVB_ondertitels te activeren die dan echter niet in de pas lopen. (zeer irritant)

Heb jij daar misschien een verklaring voor?

Dank je!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...