concordia Geplaatst: 15 juli 2012 Geplaatst: 15 juli 2012 Hallo, Ik heb nu een plasma scherm op mijn slaapkamer, nu wil ik graag films kijken vanaf mijn windows mediacenter beneden. Wie kan mij uitleggen welke stappen ik moet ondernemen.
sattv4iedereen Geplaatst: 15 juli 2012 Geplaatst: 15 juli 2012 voor sd beelden via scart,bestaat er draadloze verbinding,maar of dit al bestaat voor hd weet ik niet?indien je kan,een kabel bijleggen van pc beneden naar boven.misschien bestaat er een oplossing,dat je de beelden via een utp netwerk kan doen,en zo de beelden van beneden overbrengen naar boven,maar ik weet niet of dit mogelijk is.een soort mini ip tv. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
winwiz Geplaatst: 15 juli 2012 Geplaatst: 15 juli 2012 Lijkt me dat het met een losse mediaplayer moet lukken. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
theparasol Geplaatst: 15 juli 2012 Geplaatst: 15 juli 2012 Ik gebruik hier een dune-hd tv-101 mediaspeler voor. Alleen geen mediacentre beneden maar een dreambox 800hd pvr. Maar aangezien windows mediacenter upnp ondersteuning heeft gaat dat daar ook prima mee werken.
concordia Geplaatst: 16 juli 2012 Auteur Geplaatst: 16 juli 2012 Hallo, bedankt voor jullie antwoorden zo ver. Ik had iets gelezen over DLNA en twonky media, zegt jullie dat iets? Wie heeft er ervaring mee. Groeten Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen