Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

waarschijnlijk hebben diverse mensen nog één of meerdere sd ontvangers staan,die in de kast staan o.d.

ik heb ook een dm600 PVR die nog goed dienst kan doen als satellietontvanger,maar ja,hij wordt bijna niet meer gebruikt door de steeds meerdere toename van MPEG4.

nu had ik al enige tijd zitten denken,of er niemand zo slim zou zijn,om een 2de leven te geven aan die ontvangers,en er als het ware mediaplayers van te maken.waarmee je,je dreambox gebruikt voor divx mp3 e.d. af te spelen.dus media op de schijf brengen,en dan films muziek of foto's op tv te bekijken?

wat denk je van mijn idee?doenbaar of is de processor voor die taak te traag?

natuurlijk kan mp3 al,maar divx's zouden leuk zijn.

graag u mening.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

hier is dit helaas telenet,en die gebruiken gesloten bakjes met nagra aan boord,dus niet veel te doen :angry::(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Jeroensky
Geplaatst: (aangepast)

Je kan het natuurlijk ook gebruiken voor dvb & netwerk gerelateerde toepassingen. In ruime zin van het woord. Of NAS server.

Zolang je de audio en video uitvoer maar niet hoeft te gebruiken.

Netwerk / dvb / smartcard mogelijkheden genoeg.

Betreft mediaplayer, een hedendaagse Android smartphone/tabloid kan meer. :grin:

Lijkt me wel zinvol om ze te schenken aan mensen die in gebieden wonen waar veel via DVB-s (sd) wordt uitgezonden. (met url van openpli er op geschreven :cool: )

aangepast door Jeroensky

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...