Ga naar inhoud

probleem met dream 800hd pvr met enigma 2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op m,n dream 800 hd pvr zit sinds kort enigma 2 , het probleem is dat waneer de film of programma

bijna is afgelopen de infobalk in beeld komt , soms ook midden in het programma of tijdens de film

is dit normaal of is er iets verkeerd, ik persoonlijk vind dit erg storend!!!

Geplaatst:

Kun je uitschakelen in het menu, systeem, div instellingen iets van: "info balk weergeven bij verandering EPG" die uitschakelen.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

heb ik gedaan harstikke tof bedankt!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Graag gedaan. :)

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bestaan er dan ook DM 800HD PVR's zonder dat Enigma2 ? Enigma 1 vond ik veel gebruiksvriendelijker.

Persoonlijk vind ik E2 een drama voor wat betreft het bedienen van een Dreambox via Internet.

Werkte voorheen met Gemini en die lettergrootte in de menu's was zo klein, tekst was dus niet te lezen via mijn Slingbox. Nu met Pli is het iets beter.

Als ik iets gelijk wil opnemen wil ik maar 1 keer op de opnameknop hoeven drukken en geen overbodige vragen over eindtijd opname instellen enzo krijgen.

Bestaat er zo een image?

Geplaatst:

druk eens op info en dan op timer(groen)

lange druk op info geeft grafische multi epg

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...