Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb heel lang UPC thuis en, na een korte proefperiode met Canal Digitaal, wil nu graag mijn UPC abonnement opzeggen. Het enige wat ik mis bij Canal Digitaal is een tweede audio track bij Sport1. Misschien ben ik wat kritisch, maar wanneer ik voor de 5de keer in twee minuten heb gehoord dat Roger Federer een ‘mooie bal’ heeft gespeeld, wil ik heel graag de optie hebben om te horen dat het eigenlijk ‘a fantastic drop-volley with backspin’ was. UPC zend het origineel audio-track gewoon mee als alternatief en Ziggo ook, geloof ik. Is er een manier waar ik dit ook bij Canal Digitaal kan krijgen?

Misschien ligt het aan mijn technische setup/kennis? Ik gebruik een Anysee E30 S2 Plus samen met Windows Media Center op Win 7 64 bit.

Geplaatst:

Ik weet niet welke sport 1 je bedoelt, maar ze hebben allemaal maar 1 audio kanaal. Dus dat zal niet gaan helaas.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst: (aangepast)

@MAOM,

Het klopt wat @dagg schrijft. Ik heb zelf ook UPC en tot 1 mei dit jaar had ik ook nog CanalDigitaal. Nu alleen nog de FTA zenders.

UPC geeft bij alle 6 Sport 1 zenders ook een spoor met het originele geluid mee. CanalDigitaal doet dat niet en heeft dus maar 3 Sport 1 zenders (niet de extra zenders).

Een ander voorbeeld is Cartoon Network. Bij CanalDigitaal is er maar 1 geluidsspoor (Nederlands) en bij UPC kun je ook kiezen voor het originele geluid.

aangepast door Alfons Verbiest
Geplaatst:

Bedankt voor jullie duidelijke reacties! Niet wat ik wilde horen natuurlijk maar ik ben wel geholpen en erg dankbaar.

Het ligt echt dus aan de aanbod van Canal Digitaal. Ik moet nu even overwegen als ik het de moeite waard vind om UPC aan te houden hiervoor. Ik zal ook bij Canal Digitaal aankloppen om te horen of er plannen zijn om andere geluidskanalen toe te voegen.

Als er andere geïnteresseerden zijn in deze functionaliteit dan graag dat laten weten – misschien leest iemand van Canal Digitaal deze topic.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen