Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik bij de downloads van open pli ga kijken staat er toch een open pli beta 3.0 voor DM 800 SE.

Is deze niet geschikt?

Welke versie kan ik dan wel gebruiken?

Geplaatst:

Als ik bij de downloads van open pli ga kijken staat er toch een open pli beta 3.0 voor DM 800 SE.

Is deze niet geschikt?

Welke versie kan ik dan wel gebruiken?

Sorry lees foutje van mij,idd voor de DM800SE is er gewoon OpenPli 3.0 maar voor de DM800HD niet.Het kan zijn omdat OpenPli 3.0 nog niet optimaal is en nog steeds aan gewerkt wordt is het mischien toch nog even beter om versie 2.1 te blijven gebruiken.

Geplaatst:

De 2.1 heeft ook nog steeds updates.

Voorop lopen is niet altijd slim. Ik wacht i.i.g. nog een tijdje met de 3.0 totdat ik vaststel dat die zover is dat het grote gesleutel achter de rug is. :cool:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik draai al een week met OpenPli 3.0 tot heden draait het bij mij prima geen crashes gehad nog.Alleen ontbreken er nog een paar plugins die ik graag gebruik waaronder Uitzending gemist en Et Webradio maar de Favorieten van de laatst genoemde voeg ik zelf toe aan de radio lijst. dus mis ik die niet indirect.

Geplaatst:

Heb de laatste image van Dmm geladen en dat verliep probleemloos.

Nu ik probeer open pli 2.1 te laden kom ik weer bij Dreambox Webcontrol terecht.

Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen zodat wel de mogelijkheid ontstaat om open pli te laden?

Flashen kan alleen via netwerk?

Geplaatst:

Heb de laatste image van Dmm geladen en dat verliep probleemloos.

Nu ik probeer open pli 2.1 te laden kom ik weer bij Dreambox Webcontrol terecht.

Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen zodat wel de mogelijkheid ontstaat om open pli te laden?

Flashen kan alleen via netwerk?

Welke Browser gebruik je?Ik gebruik Internet Explorer en als je webcontrol krijgt wis dan even je geschiedenis en tijdelijke bestanden, kan zijn dat jou brouwser de gegevens onthoud.daarna moet het gewoon lukken.

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie het laden is nu gelukt.

De pc blijft wel rebooten aangeven maar op het eerste gezicht lijkt het in orde.

Maar voor binnenhalen settings een CCcam. Dat moet toch via software update?

Hij geeft aan Pakketlijkt vernieuwen..... geen update gevonden.

Wat doe ik nu weer verkeerd?

Geplaatst:

voor plugins en settings;

menu/applicaties/ groene knop voor downloaden of rode knop voor verwijderen.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor de informatie het laden is nu gelukt.

De pc blijft wel rebooten aangeven maar op het eerste gezicht lijkt het in orde.

Maar voor binnenhalen settings een CCcam. Dat moet toch via software update?

Hij geeft aan Pakketlijkt vernieuwen..... geen update gevonden.

Wat doe ik nu weer verkeerd?

Je doet niks verkeerd omdat alle updates bij het installeren al mee zijn gekomen,morgen of overmorgen zullen er weer updates binnenkomen.En als de pc reboot aangeeft gewoon op reboot klikken of zodra het scherm op je pc veranderd in een bredere balk daar kun je ook reboot aanvinken dan gaat het automatisch.En net wat Metoo aangeeft Plugins zoals Cccam 2.30 via het menu te downloaden.

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...