Ga naar inhoud


Patch en Magic Module


Anton48

Aanbevolen berichten

Hallo Mensen,

 

Als ik een Magic Module zou aanschaffen.Hoef ik dan toch niet mijn Humax te patchen.Kan ik toch mijn Magic Module voorzien van de nieuwste software telkens.

Of heb ik dit mis.Als ik mijn software wil patchen moet ik veel moeite doen om mijn hummie uit de kast te halen en op de pc aan te sluiten.En een Laptop kopen als hij tweedehans.Is ook niet goedkoop.En gemak dient nou eenmaal de mens.

 

Groetjes Anton

Groetjes,

 

Anton.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar de magic module moet ook geprogrammeerd worden met de programmer, en dan moet de module wel in een pcmcia slot zitten om voor spannig te voorzien.

 

1. Dus of je pc naast je receiver zetten, voor je magic te proggen.

 

2. Of een laptop (kan je de module ook in het slot steken om van spannig te voorzien)

 

Nou succes

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc staat enkele meters van de Humax. Ik heb een 6-tal modem-kabels aan elkaar. Deze zitten steeds vast aan de Humax (met een genderchanger of hoe noemt men dat). Ik maak de kabel los aan de kant van mijn Mastera-progger en koppel die kabels hier op aan. Als ik met patchen gedaan heb, ontkoppel ik die kabels en gooi ze op de grond achter de Humax. Dus geen gesleur met de hummie (en dan spreek ik nog niet eens van het losmaken van de scarts en de andere kabels)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de juiste setyting Pmc en software rein hebt zitten is een MM (duur) niet nodig Je kunt zelfs gebruik maken van selfupdatet program voor de duitse zenders en werkt perfect.

Groetjes Duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...