sonny36 Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 (aangepast) Hallo Allemaal. Ik heb een vraagje ik heb van mijn oom een smartcard gekregen die hij al meer dan een jaar niet meer gebruikt. Het is volgens mij een oude smartcard van @home nog omdat ik niks over ziggo erop zie staan. ik heb op google gezocht naar een afbeelding maar kreeg alleen maar van die oranje smartcard te zien. Ik heb de smartcard in mijn dreambox gestoken ik heb gewoon beeld op kanalen ook op de betaalde kanalen. Het is een irdeto smartcard. Nu heb ik boven op mijn kamer ook een dreambox staan. ik heb gezocht voor een interne cardsharing voor ziggo maar dat is allemaal voor de nieuwe smartcards de oranje. kan ik de zelfde ook gebruiken voor deze smartcard zo niet kan ik er nog wat mee? alvast bedankt 18 juli 2012 aangepast door sonny36
san Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Gebruik zelf ook nog gewoon een @home kaartje het maak dus niets uit welke kleur die heeft om maar even in het kort te beantwoorden. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen