Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, mij word een dvb kaart aangeboden voor zowel sat als ook internet via sateliet (aleen download) bij ik geloof BSKY B en deze kaart zou ook een kaarthouder bevatten, ik neem aan dat ze hiermee een common interface module ingang bedoelen. kan iemand mij vertellen of dit een goede investering zou zijn en wat je er met name op internet mee kunt en wat zou je voor zoiets max. moeten neertellen?????

groetjes

Geplaatst:

Ik zou die kaart niet kopen, wellicht krijg je daar vlug spijt van zoals zovelen. Kijk op de site van happysat en ga voor een technotrend compatibele kaart. In de banner van het happysat forum staat een aanbieding voor 183€ (198€ verzending in Europa inbegrepen).

Met deze kaart kan je met software (multidec, progdvb) het gebruik van een CI omzeilen en als je perse een CI wenst te gebruiken om officiele kaarten te gebruiken kan dit mits aankoop van een add-on kaart(± 100€) waarin 2 CI modules kunnen geplaatst worden.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Geplaatst:

hoi, bedankt voor de info, was al bang dat het een kat in de zak was ik ga eens bij happysat kijken.

groetjes.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen